Wanneer deden jullie ledikant/box omlaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MommyOwl, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Met 9 maanden want toen kon ze zelf gaan zitten. Ze kon zich vanuit zit al wel optrekken alleen het zelf gaan zitten lukte drsteeds niet. Toen ze dat wel kon ook direct alles omlaag gezet. Box hebben we overigens van de week eruit gedaan, ze zat er nooit in (laatste maand 2x 5 minuten) dus het is nu haar speelhoek.

2. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Toen we dochter 's ochtends staand in haar bedje vonden, lekker voorover over de rand hangend, wisten we dat het tijd was om het bedje naar beneden te zetten ;). Dat was met een maand of 8. Ze kon toen nog niet zelf gaan zitten, dus je weet nooit precies de volgorde waarin ze iets gaan doen. Met 14 maanden zou ik het bed zeker naar beneden zetten.

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Zo, vanochtend het bedje en de box allebei omlaag gezet. Ik heb mijn meisje even in bed gezet, om haar te laten zien hoe haar bedje er nu uit zag. Ze vond het hartstikke leuk en probeerde zich meteen aan de spijlen omhoog te trekken (dat heeft ze dus nog nooit eerder gedaan, waar dan ook). Niet dat het lukte ofzo, maar ze probeerde het in ieder geval. De box vond ze maar raar, zo laag, maar ze wende er al snel aan.

Ze ligt nu te slapen, ik ben benieuwd hoe ze staks wakker zal worden. Hopelijk niet in paniek ofzo. Het was nog een behoorlijke opgave haar in bed te krijgen, pffff. Ze valt altijd aan de borst in slaap, maar nu het bedje laag staat was het echt lastig haar zachtjes op het matras neer te kunnen leggen! Ik moest me in allerlei rare bochten wringen om over de spijlen heen te komen, hihi. Dat wordt nog even uitzoeken hoe ik dat het soepelst kan doen voortaan.

Oh, en trouwens, nog even voor de volledigheid: zowel ons ledikant als box hebben maar 2 standen, waarbij de hoogste standen niet super hoog staan ofzo. Misschien dat de meesten van jullie 3 standen hebben en dat de hoogste stand behoorlijk hoog is. En dat sommigen van jullie daarom schrokken dat wij met 14 maanden de meubels nog op de hoogste stand hadden staan? Maar het valt wel mee hoor, hoe hoog ze waren. Als mijn dochter op haar knieen stond, kwamen de randen boven haar oksels uit. Ze kon dus bijvoorbeeld nog niet haar armen over de rand gooien. Daarvoor zou ze echt op haar voeten moeten hebben gestaan. Maar goed, nu is het niet meer nodig ongerust te zijn ;) Alles staat nu laag.

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.170
    113
    zodra ze op handen en knieën gingen of pogingen tot zitten deden. En dan gelijk helemaal om te voorkomen dat ze zich ineens zouden optrekken en er ovrheen vielen.

Maar bij alle 3 stond met 6 maanden de box laag, bij de jongste met het bedje iets langer gewacht omdat het een cosleeper is

Deel Deze Pagina