Met 10 maanden We hebben nu een hele grote speelhoek met een hek er om en daar leeft zij zich helemaal in uit. Laura wilde ook niet meer in de box..... liefs Es
Wij hebben hem vanmorgen weggehaald. Was inmiddels een opbergplek voor speelgoed geworden; ze zat er al een hele tijd niet meer in.
Wij hebben de box net voor zijn eerste verjaardag naar zolder gebracht. Ook hier werd de box meer als opslagplaats voor speelgoed gebruikt en Dain zat er nooit meer in.
Net 2 weken geleden weggehaald. Emma zit er nooit in. Ze speelt altijd op de grond. Alls ik wat ga halen neem ik haar mee. Misschien dat hij nog terug komt als ze mobiel wordt, maar hij stond hier alleen maar gruwelijk in de weg.
Dat klinkt ontzettend gaaf (en makkelijk) zo'n speelhoek De boxen blijven hier ook zo lang mogelijk staan. Zou er momenteel nog niet zonder kunnen omdat we ook een hond in huis hebben en ik geen 2 kindjes tegelijk naar boven en beneden kan brengen. (en de pc staat op zolder, dus de box is een mooie plek voor de meiden als mama ff wil internetten )
Het is ook erg makkelijk maar je moet er wel de ruimte voor hebben, en het is ook lekker als je bezoek krijgt met kleine kinderen die kunnen er lekker bij in
Eigenlijk zou hij al weg kunnen, we gebruiken hem alleen voor al het speelgoed in op te ruimen.... Maar we gaan binnenkort verhuizen en dan bergen we hem dan meteen op...! Hugo zit er eigenlijk nooit meer in! In 't begin vond ik 't wel heel erg handig, maar als we niet zouden gaan verhuizen had ik 'm denk ik kort na z'n eerste verjaardag weggedaan. Gr. Niki
Hier staat hij nog en Tymen zit er elke ochtend in. Ideaal, heb ik even mijn handen vrij. Volgens mij vindt Tymen het zelf ook wel erg lekker, even een rustmomentje op zijn eigen plekje! hij krijgt ook wat drinken en een koekje, dat maakt het ook leuk.