wanneer deden of willen jullie de box weg doen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by missmariska01, Jan 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Met 10 maanden ;) We hebben nu een hele grote speelhoek met een hek er om en daar leeft zij zich helemaal in uit. Laura wilde ook niet meer in de box.....

liefs Es

2. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

Nov 2, 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben hem vanmorgen weggehaald. Was inmiddels een opbergplek voor speelgoed geworden; ze zat er al een hele tijd niet meer in.

3. Molly

Molly Fanatiek lid

Dec 4, 2005
    1,456
    0
    0
    Wij hebben de box net voor zijn eerste verjaardag naar zolder gebracht. Ook hier werd de box meer als opslagplaats voor speelgoed gebruikt en Dain zat er nooit meer in.

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Net 2 weken geleden weggehaald. Emma zit er nooit in. Ze speelt altijd op de grond. Alls ik wat ga halen neem ik haar mee. Misschien dat hij nog terug komt als ze mobiel wordt, maar hij stond hier alleen maar gruwelijk in de weg.

5. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Nou..ik dacht tot een jaar of 16.
    Vanaf 1 jaar maak ik er een deksel op :)

Geintje

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Dat klinkt ontzettend gaaf (en makkelijk) zo'n speelhoek :D

De boxen blijven hier ook zo lang mogelijk staan. Zou er momenteel nog niet zonder kunnen omdat we ook een hond in huis hebben en ik geen 2 kindjes tegelijk naar boven en beneden kan brengen.
    (en de pc staat op zolder, dus de box is een mooie plek voor de meiden als mama ff wil internetten ;))

7. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Het is ook erg makkelijk maar je moet er wel de ruimte voor hebben, en het is ook lekker als je bezoek krijgt met kleine kinderen die kunnen er lekker bij in ;)

8. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Eigenlijk zou hij al weg kunnen, we gebruiken hem alleen voor al het speelgoed in op te ruimen....
    Maar we gaan binnenkort verhuizen en dan bergen we hem dan meteen op...!
    Hugo zit er eigenlijk nooit meer in!
    In 't begin vond ik 't wel heel erg handig, maar als we niet zouden gaan verhuizen had ik 'm denk ik kort na z'n eerste verjaardag weggedaan.

Gr. Niki

9. sim

sim Niet meer actief

het is bij ons ook een speelgoedbak! :) ik denk er ook aan om m weg te doen

10. sim

sim Niet meer actief

ps wat voor hek gebruiken jullie dan?

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier staat hij nog en Tymen zit er elke ochtend in. Ideaal, heb ik even mijn handen vrij. Volgens mij vindt Tymen het zelf ook wel erg lekker, even een rustmomentje op zijn eigen plekje! hij krijgt ook wat drinken en een koekje, dat maakt het ook leuk.

Share This Page