Ik ga 18 nov. dan ben ik precies 20 weken!Wilde perse met de 20 weken want dankunnen ze het zeker zien, als dan de beentjes goed liggen en niet gekruist.Maar spannend want we willen het echt weten...
@ Manny. Ik heb 29 december me 20 weken echo. Maar wou echt niet zo lang wachten! En toen zag ik op internet een ander echobureau die vaak al vanaf 16 weken het geslacht kon zien. Ik heb meteen een afspraak gemaakt Ik ben echt ongeduldig weet niet hoe het met jou zit? @ Silvy Leuk een meid!
ze kunnen het zien vanaf 16 weken maar een goede echoscopist zal dit liever niet zeggen omdat het geen zekerheid heeft en dus geen waarde heeft, het begint pas enige waarde te krijgen vanaf een week of 19-20 (of een chromosomenonderzoek en zelfs daarmee worden fouten gemaakt) je kan wel spreken van een meisje of jongen als je 2-3 keer op aparte echo's het geslacht heb gezien..
Met ons joey wisten we het met 18 weken en hebben het bevestigd gekregen met de 20 weken echo en nog eens met de 3d echo met 28 weken We hebben nu een afspraak staan voor 2d echo op 1 december dan ben ik 18 weken en willen we als het te zien is ook het geslacht weer weten