Wanneer deed jij je zwschapstest en wat was de uitslag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke test gebruikte je?

1. kruidvat

2. zwangerenkids

3. sensitest

4. clearblue

5. etos

6. action

7. wondfo

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Op 10 DPO met Kruidvat licht positief. Daarna nog heel vaak getest met Kruidvat, Z&K, CB digitaal, Testpoint (heb 2 doosjes vol met testen :))

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Een dag nadat ik ongesteld had moeten worden.. en positief :D

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Kruidvat, 8dpo :D

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

9 en 11 DPO kruidvat en van zelfovulatietesten.nl de zw test
    13 DPO (en mijn NOD) kruidvat en action
    14 DPO een clear blue

En daarna nog een CB en een aantal kruidvat testen

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw dat is vroeg:D wist je precies wannee je ei was dan?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Allemaal bedankt voor de antwoorden.....fijn om het eens bij elkaar te zien...vooral,blijven reageren!!

7. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Bij mijn dochter testte ik op 14dpo pas positief.. Op 11dpo en 13dpo was die test nog wit (Sensitest midstream gebruikt, zie foto voor type test)

Bij mijn 2e zwangerschap testte ik met Kruidvat 2v5 op 10dpo negatief en op 12dpo positief!

Bij mijn 3e zwangerschap testte ik met 2v5 Kruidvat op 10 dpo al positief!

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik testte toen ik bedacht dat in al een week geleden ongesteld had moeten worden. Etos test gaf toen binnen tien tellen twee knal strepen, een dag later clearblue en die gaf toen aan zwanger drie plus.

9. Askim1974

Askim1974 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    Amsterdam
    31 jan positief met sensitest!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was toen 6 dgn overtijd.Twee of drie dagen later voor de zekerheid nog een keer een test gedaan.

10. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Ik testte met een Etos test, ongeveer 3/4 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden. Zat nog op de wc toen er 2 knalblauwe strepen te zien waren ;)

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik heb bij beide kids 4 dagen voor NOD positief getest, eerst licht naar ze werden steeds donkerder. 3 dagen na NOD deed ik dan een clearblue met zwanger/nietzwanger

12. Koon

Koon Niet meer actief

4 dg voor nod negatief, 1 dag na nod heel licht positief, 2 dg na nod al wat donkerder. Merk weet ik niet meer.

13. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik teste 9dpo heel licht positief met zwangerenkids dipstick (niet de extra gevoelige) en de kruidvat.
    10 dpo met z&k dipstick en midstream duidelijke streep.
    Action nog gedaan, en de cb digital op nod gaf 1-2 aan :)

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik was een week overtijd en had een bloeding dus verwachtte dat menstruatie door zou zetten. Dat gebeurde niet. Toch maar een testje en tot mijn grote verbazing was die positief! Dat was een clearbleu en die zei meteen: zwanger. De bloeding is waarschijnlijk één van de tweeling die het niet heeft gehaald ahoewel het vruchtje er nog zat. Helaas heb ik met 9 wk een MA gehad :(

15. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    ik teste pas 2 weken overtijd had onregelmatige cyclus ik teste dus pas toen ik al bijna 7 weken zwanger was haha had sensitest en clearblue gebruikt binnen 3 sec al positief

16. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Ik teste op 15 november 2012. 15 dagen na de 1e icsi terugplaatsing. Was positief! Echt een gelukje.

Ik had de kruidvat test.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Op 10 dpo had ik een mega vaag streepje op de z&k. Later die dag met de CB digital kreeg ik een 1-2.

18. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap clearblue & daarna predictor (om zeker te zijn :p), kwas toen 1 week overtijd..Bij mijn 2de 2x predictor :) , ik dacht dat ik toen dat ik 1 dag overtijd was.. blijkbaar was ik nog niet overtijd (door miskraam was ik nog niet helemaal regelmatig) maar de test was toch al positief :) De eerste keer belde ik al jankend naar mijn vriend vanop de wc :D "HOE KAN DIT TOCH?! (we waren heel blij ma was verschoten da het van d eerste keer raak was!).. de 2de maal kwam ik van de wc zonder broek en al (vraag me nie hoe die helemaal uitgegaan is) de keuken in gelopen! :D en weer: HOE KAN DIT TOCH? :D

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij nr 1 pas test gedaan toen ik 2 wkn overtijd was en die was knalpositief (want 6 wkn zwanger...).

Bij nr 2 de eerste test gedaan 2 dgn voor NOD, negatief. Om de 2 dagen blijven testen omdat menstruatie uitbleef en kwaaltjes duidelijk aanwezig waren, 10 dgn na NOD eindelijk een vaag 2e streepje. Bij termijnecho terug gezet, was een week minder lang zwanger dan ik dacht (late eisprong).

Bij nr 3 de eerste test gedaan op 12 dpo (2 dgn voor NOD), duidelijk positief (eisprong vastgelegd met temperaturen). Ik vermoed dat ik 10 dpo ook al wel een licht streepje zou hebben gehad.

20. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Ik testte 4 dagen voor nod met kv heel licht positief
    Op nod clearblue en die gaf 2-3 aan!

Sensitest heb ik bij vorige zwangerschap gebruikt ook 4 dagen voor nod lich positief en liep daarna mooi op!

De clearblue is vooral leuk om te doen en erg duidelijk!'

Deel Deze Pagina