Op 10 DPO met Kruidvat licht positief. Daarna nog heel vaak getest met Kruidvat, Z&K, CB digitaal, Testpoint (heb 2 doosjes vol met testen )
9 en 11 DPO kruidvat en van zelfovulatietesten.nl de zw test 13 DPO (en mijn NOD) kruidvat en action 14 DPO een clear blue En daarna nog een CB en een aantal kruidvat testen
Allemaal bedankt voor de antwoorden.....fijn om het eens bij elkaar te zien...vooral,blijven reageren!!
Bij mijn dochter testte ik op 14dpo pas positief.. Op 11dpo en 13dpo was die test nog wit (Sensitest midstream gebruikt, zie foto voor type test) Bij mijn 2e zwangerschap testte ik met Kruidvat 2v5 op 10dpo negatief en op 12dpo positief! Bij mijn 3e zwangerschap testte ik met 2v5 Kruidvat op 10 dpo al positief!
Ik testte toen ik bedacht dat in al een week geleden ongesteld had moeten worden. Etos test gaf toen binnen tien tellen twee knal strepen, een dag later clearblue en die gaf toen aan zwanger drie plus.
31 jan positief met sensitest!!!!!!!!!!!!!!! Ik was toen 6 dgn overtijd.Twee of drie dagen later voor de zekerheid nog een keer een test gedaan.
Ik testte met een Etos test, ongeveer 3/4 dagen nadat ik ongesteld had moeten worden. Zat nog op de wc toen er 2 knalblauwe strepen te zien waren
Ik heb bij beide kids 4 dagen voor NOD positief getest, eerst licht naar ze werden steeds donkerder. 3 dagen na NOD deed ik dan een clearblue met zwanger/nietzwanger
4 dg voor nod negatief, 1 dag na nod heel licht positief, 2 dg na nod al wat donkerder. Merk weet ik niet meer.
Ik teste 9dpo heel licht positief met zwangerenkids dipstick (niet de extra gevoelige) en de kruidvat. 10 dpo met z&k dipstick en midstream duidelijke streep. Action nog gedaan, en de cb digital op nod gaf 1-2 aan
Ik was een week overtijd en had een bloeding dus verwachtte dat menstruatie door zou zetten. Dat gebeurde niet. Toch maar een testje en tot mijn grote verbazing was die positief! Dat was een clearbleu en die zei meteen: zwanger. De bloeding is waarschijnlijk één van de tweeling die het niet heeft gehaald ahoewel het vruchtje er nog zat. Helaas heb ik met 9 wk een MA gehad
ik teste pas 2 weken overtijd had onregelmatige cyclus ik teste dus pas toen ik al bijna 7 weken zwanger was haha had sensitest en clearblue gebruikt binnen 3 sec al positief
Ik teste op 15 november 2012. 15 dagen na de 1e icsi terugplaatsing. Was positief! Echt een gelukje. Ik had de kruidvat test.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap clearblue & daarna predictor (om zeker te zijn ), kwas toen 1 week overtijd..Bij mijn 2de 2x predictor , ik dacht dat ik toen dat ik 1 dag overtijd was.. blijkbaar was ik nog niet overtijd (door miskraam was ik nog niet helemaal regelmatig) maar de test was toch al positief De eerste keer belde ik al jankend naar mijn vriend vanop de wc "HOE KAN DIT TOCH?! (we waren heel blij ma was verschoten da het van d eerste keer raak was!).. de 2de maal kwam ik van de wc zonder broek en al (vraag me nie hoe die helemaal uitgegaan is) de keuken in gelopen! en weer: HOE KAN DIT TOCH?
Bij nr 1 pas test gedaan toen ik 2 wkn overtijd was en die was knalpositief (want 6 wkn zwanger...). Bij nr 2 de eerste test gedaan 2 dgn voor NOD, negatief. Om de 2 dagen blijven testen omdat menstruatie uitbleef en kwaaltjes duidelijk aanwezig waren, 10 dgn na NOD eindelijk een vaag 2e streepje. Bij termijnecho terug gezet, was een week minder lang zwanger dan ik dacht (late eisprong). Bij nr 3 de eerste test gedaan op 12 dpo (2 dgn voor NOD), duidelijk positief (eisprong vastgelegd met temperaturen). Ik vermoed dat ik 10 dpo ook al wel een licht streepje zou hebben gehad.
Ik testte 4 dagen voor nod met kv heel licht positief Op nod clearblue en die gaf 2-3 aan! Sensitest heb ik bij vorige zwangerschap gebruikt ook 4 dagen voor nod lich positief en liep daarna mooi op! De clearblue is vooral leuk om te doen en erg duidelijk!'