Wanneer definitieve beschikking KOT en naar wie gaat het dan?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Lindangel, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Allereerst vroeg ik me af of een van jullie al een definitieve beschikking heeft gekregen van de kinderopvangtoeslag 2011. Ik verwacht namelijk wel wat terug te krijgen :D.

Vorig jaar kwam het eind september, dus ik zit er wel een beetje op te wachten.

Maar... nu laten wij sinds eind vorig jaar de KOT direct betalen aan het kdv en ik vraag me af hoe het dan gaat met een extra teruggave. Gaat het dan ook daarheen? Of krijgen we dat wel op onze eigen rekening gestort?

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Niemand?

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij krijg je altijd zelf bericht. Wij hebben dit jaar ook nog niets gehoord helaas.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Van 2011? Wij hebben hem pas bet van 2010 gehad.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @twinkle star: dat is ook laat! Wij hoorden vorig jaar in september wat over 2010. Vandaar dat ik het nu ook wel over 2011 verwacht.

@mama09: ja, ik verwacht ook wel dat we zelf bericht krijgen, maar ik ben benieuwd wie het bedrag dan krijgt.

6. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Wij hebben al wel bericht gehad van 2011. Lynn gaat naar een gastouder via een bemiddelingsbureau. Dit bureau regelt alles voor ons en het geld wat we terug krijgen gaat er ook heen. Hun rekeningnummer staat ook op het teruggave bericht van de belastingdienst. En hun verrekenen dit weer met de rekeningen van ons.

7. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @duimpje: ik dacht al dat het zo zou gaan. Goed om te weten.

Wanneer heb je het bericht gehad?

8. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    week of 2 geleden volgens mij.

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Oh, dan duurt het vast niet lang meer!

*fingers crossed*

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben al een zeker een maand geleden bericht gekregen over de kot 2011. Wij krijgen sowieso elke maand op onze eigen rekening gestort (dat wil ons kdv graag), dus op je andere vraag kan ik geen antwoord geven.

11. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Linda86: Wat vreemd dan, dat we nog niets hebben gehoord... Kan dus misschien nog wel even duren.

Ik ben verder wel blij dat de KOT direct naar het kdv gaat, want anders moesten we belachelijk veel voorschieten voor twee kinderen elke maand. Ik vind het zo een stuk makkelijker.

Deel Deze Pagina