Wie heeft ook dat kleine kiepwagentje van Fisher Price? Een blauw plastic autootje, met geel kiepgedeelte en een rood balletje er in. Is voor 6+ mnd. Ik heb em bij de Kruidvat gekocht. Voor wie em heeft: is dat rode balletje niet te klein voor iemand van 6 maanden? D. is trouwens nu 7½ maand. Maar voor mijn gevoel is dat speelballetje zo klein.... Stel je voor dat ie em in z'n mond krijgt... Dan krijgt ie em met geen mogelijkheid er meer uit! Zo groot is ie dan ook wel weer! Verder vind het balletje echt superleuk. Wat hij rolt alle kanten op. Groetjes, Hanna
Ik heb hem niet, maar anders kan je toch zelf gaan kijken voor een wat groter balletje, als je zelf het idee hebt dat hij te klein is
't Is echt een leuk balletje, niet helemaal glad rond, maar er zitten soort vlakke kantjes op, zodat ie niet in een rechte lijn rolt maar bijv. in een boogje. Ach, ik probeer het wel in de gaten te houden als ie er mee speelt.
'Gijs heeft hem van Beppe gekregen.. Ik vind die bal flink groot.. Als ik zie hoe groot Gijs z'n mondje is dan denk ik dat t wel mee valt met t in de mond stoppen FP zal wel nagedacht hebben over vanaf welke leeftijd de vrolijke kiepauto geschikt is.. Maar als je t niet vertrouwd.. dan toch nog even wachten met je kindje er mee laten spelen, of zonder de bal?