Wanneer definitieve haarkleur?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Druif78, Aug 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Ook de oogjes kunnen na 1 jaar nog wel veranderen!

Ikzelf had vroeger bij de geboorte hele donkerblauwe ogen, langzaam aan werd dit lichter. Op mijn 5e had ik echt hele lichtblauwe ogen! Ze gaven bijna licht :p Nu heb ik groen/grijs, dus het kan zeker nog wel veranderen!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Mijn dochter is geboren met zwart haar. Het wordt steeds lichter. Het is nu donkerblond. Maar het verschilt ook weer per dag.
    Haar ogen waren ook bruin met de geboorte nu zijn ze al een poos blauw/grijs.
    Haar vader is antilliaans met zwart haar/hele donkere ogen en een donkere huid, maar mijn dochter heeft een blanke huid!

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Grappig dat er dus ook een paar babys zijn bij wie het haar dus juist lichter wordt ipv donkerder?!

4. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Marin is geboren met donkerblond/rossig haar!Is maar net hoe het licht erop valt!
    Soms lijkt het echt heel rossig.
    En ik krijg ook heeel vaak opmerkingen: goh ze is rossig! JA EN?Net of is het iets heeeel aparts.
    En dan vragen ze ook ''van wie heeft ze dat''?
    Nou van mama want die had vroeger precies dezelfde kleur, en later werd dat goudblond.
    Iedereen vond mijn kleur echt fantastisch, maar is nou na al die jaren een peper en zout kleur gewordn haha!!'
    Ik weet niet na hoeveel tijd het gaat verkleuren?
    Ben benieuwd

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ja, heel herkenbaar! Die opmerkingen ook.... "Hij is toch wel erg rossig he?" Ja, en....???? Dat zal ie dan ook wel van mij hebben, mijn man is donkerbruin en ik peper en zout blond :(
    Was vroeger veel lichter.
    Misschien dat onze kindjes ook goudblond worden,maar zou het leuk vinden als het zo blijft.

6. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Wat grappig! De vader van mijn dochtertje is ook antilliaans, maar zij heeft nu echt super donkerbruine ogen, maar haartjes worden al iets lichter. Mijn dochtertje is ook blank, alhoewel het de laatste weken steeds meer lijkt alsof ze even in de zon heeft gelegen :p, maar wel met de bekende 'blauwe' plek op haar billetjes, wanneer trekt dat weg eigenlijk?

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    @ Prrrrsam: Mijn dochter heeft geen blauwe plek!! Typisch eigenlijk dat ze zo wit is! hihi! ;)
    Jouw dochtertje zal denk ik dan nog wel wat bijkleuren!

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Mijn dochter heeft ook de blauwe plek! Haar vader is Marokkaans ;)

Geen idee wanneer het wegtrekt, het is nu wel minder duidelijk dan toen ze was geboren.

Share This Page