Dit moet ik met jullie... Op radio 538 is de nieuwslezeres zwanger van haar 2e dochter. Dus heeft ze bij Ruud de Wild het hartje laten luisteren. Nou vond Ruud de Wild dat ze daar wat mee moesten. Dus heeft Niels Geusebroek een liedje voor haar geschreven op het ritme van het hartslag van ongeboren kindje. Het is zoooo'n mooi nummer krijg er elke keer tranen van in mijn ogen. Niels Geusebroek - Take Your Time Girl (live bij Ruuddewild.nl) - YouTube
Helemaal niet mijn smaak, sorry, vind het wel leuk dat ie het zo gemaakt heeft maar verder geen bal aan, of klink ik nu echt als een emotieloos kreng LOL (ik kan heel snel janken hoor maar helemaal niet om dit liedje)
vind het ook wel mooi. Hij heeft zowieso een prachtige stem, al zingt ie 100.000x poep achter elkaar is het nog prachtig waarschijnlijk
misschien is dat het, ik vind zijn stem juist niets, als een ander het had gezongen had de klik er misschien geweest!!
Tjeee, wat een timing dat ik dit nummer hier voorbij zie komen. Ik ben ook zwanger van mn tweede dochter en vanmorgen met gynaecoloog afgesproken toch tot 41 weken te wachten met inleiden ondanks dat het een behoorlijk grote meid lijkt te zijn. Dus dat "take your time" is erg toepasselijk. Prachtig....! Ik vond hem overigens ook erg goed in the voice, vond het toen onbegrijpelijk dat hij niet in de finale stond.
Ik moet ook iedere keer tranen wegslikken. Maar dan meer door die hartslag. Ik heb de hartslag van mijn overleden zoontje op mijn telefoon. En iedere x als ik dit nummer hoor denk ik aan dat moment. .....
Ik ga hem zo maar is luisteren..... Bem benieuwd! Mn schoonzus is ook he-le-maal gek van dit liedje! Ben nou toch wek nieuwschiefig, hopelijk ga ik niet een potje zitten grienen! Hehehe
Ik vind Niels nog steeds DE winnaar van the Voice! Deze man heeft een geweldige stem waar ik kippenvel van krijg. Ik vind dit ook een mooi nummer maar het is voor mij echt de stem die het doet.
Zit vandaag radio538 te luisteren en daar is het alarmschijf. Heb het al een paar keer voorbij horen komen, vind het echt mooi. Wel super bijzonder als de nieuwslezers dit straks aan haar kindje kan laten horen
PRACHTIG!!! Ik hou het droog als ik het op de radio hoor maar als je haar dan emotioneel ziet worden dan ga ik weer .. Potverdikkie