Hoi meiden, Ik lees heel veel over de streepjes van de zwangerschapstesten. Is het niet handiger om bij twijfel de digitale test te doen van Clear blue ? Of zeg ik dan iets heel stoms? Is dat niet duidelijker? Volgende week kan ik testen maar probeer het dan eerst met een digitale. Groetjes Danielle
Oke. Ik snap het. Laat ik nu zelf bij het Kruidvat werken Ik wist dit niet. Kun je met de eigen merk test eerder testen dan?
Kv2v5 de gevoeligste test,samen met de predictor early (nieuwe!),die je kunt kopen.Ook gevoeliger dan al die ultra gevoelige internettesten. (Zoals bv:zwangerenkids, sensitest,testjezelf,enz)
beetje duur en dan koop ik liever goedkope als ie negatief is... plus die krengen met indicator geven nog meer onzekerheid
Digitale zonder indicator zijn niet zo gevoelig.. En digitale testen zijn gewoon een stuk duurder. Zonde als die dan toch negatief is.. Maargoed als je gewoon niet super vroeg test, dan zou een streepjestest ook prima duidelijkheid geven als je zwanger bent maar vrouwen en laat-testen gaat niet altijd samen! Hihi.
Nee precies... Wachten duurt lang.... 😉 Voor mij is mijn jongste nu al tien jaar terug dus ik weet niet precies wat er allemaal verandert is in zwangerschapstest land haha Ook apart dat die goedkope testen van Kruidvat zo gevoelig zijn dan. Hoeveel dagen voor je NOD gebruikten jullie hem dan ?
👆 helemaal mee akkoord Heb al drie keer vals negatief getest van cb digitaal omdat me hcg nog niet hoog genoeg was. Is leuk deze test te doen als extra bevestiging maar dat is het dan ook. Tenzij je via echo of temperatuur zeker bent van je eisprong en al even overtijd bent dan mss kan jr starten met cb digitaal, en dan nog...
Ik teste 7-8-9-10-11-13-14 dpo al positief met kruitvat 2v5. Bevestigt door temperatuurmethode en daarna echo.
Ja vond ik zelf wel. Bij een streepje zat ik vol ongeloof. Daarna deed ik een ClearBlue en zag ik echt staan "zwanger". Dat komt veel beter binnen Dat ie minder hcg meet zou ik niet zo belangrijk vinden. Als je test wanneer je eigenlijk moet testen, dus NOD of later en t zit goed dan knalt de clearblue net zo goed als alle anderen
vanaf de bevruchting. Vruchtje maakt zelf al een heel klein beetje HCG aan en na de innesteling verdubbeld het HCG zich iedere 48-72 uur. Maar afhankelijk van hoe snel je zelf HCG opbouwt duurt het een aantal dagen vanaf de innesteling wanneer dit uitgescheiden wordt in de urine. Het is dus niet zo dat het meteen wordt uitgescheiden. HCG is nodig om de zwangerschap vast te houden. Dat wat er teveel is wordt uitgescheiden via de urine