Wat nu?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Djoni, 23 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Oké misschien op volledig de verkeerde plek geplaatst maar zit er toch wel mee.
    Zaterdag avond een test gedaan, gewoon omdat ik dit maandelijks doe om maar zeker te zijn dat het niet zo is. Test was naar mijn mening negatief alleen was de kleurstof niet goed doorgelopen, was een beetje blijven hangen aan het begin. Naja moest zondag of maandag pas ongesteld worden dus dacht ik word het wel en dan is dit ook weer duidelijk. Echter, zondag menstruatie krampjes en maandag ook en nu nog steeds maar geen bloed te zien. Begin nu toch wel een beetje in de zenuwen te zitten. Heb geen testen meer in huis en ook geen mogelijkheid vandaag te halen, heb nu welke besteld en komen morgen binnen. Gebruik al 6 jaar geen pil en laatste zwangerschap is ook meer dan een jaar geleden dus daardoor een ontregelde cyclus lijkt me stug. En kan sowieso niet toch? Zaterdagavond negatief en dan toch zwanger ofzo?

Een kindje er nog bij is niet direct de bedoeling maar zou wel net zo welkom zijn als de andere kids. Dus daar geen ramp mee.

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    T kan wel.
    Soms heb je ineens een langere cyclus ertussen zitten.
    En als je een late eisprong hebt hoeft de test zeker s avonds niet positief uit te slaan. En kleurstof blijven hangen is sowieso niet een betrouwbare test.

Kortom, dit kan nog alle kanten op. Zou als t kan in de ochtend testen.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je zaterdag nog te kort na je eisprong zat, kan het idd zo zijn dat je vandaag/morgen positief zal testen.

Weet je toevallig wanneer je eisprong was?

4. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Echt geen idee wanneer mijn eisprong was, meestal merk ik het wel dat ik er dichtbij zit door steekjes en afscheiding maar deze maand of niet op gelet of niet zo duidelijk aanwezig haha.
    Heb normaal een heel regelmatige cyclus met zo rond dag 13/14 eisprong en menstruatie op dag 27. Alleen zit nu dus op dag 29 en nog geen menstruatie.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou dus idd even testen als de testen binnenkomen.
    En dan (indien negatief) om de 2-3 dagen herhalen.

Ik duim dat je ei wat later was deze maand en je daarom nog niet ongi bent ;)

6. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meedenken.
    Ik ga morgen maar direct een test doen als ik dan niet alsnog ongesteld ben geworden. Qua gevoel verwacht ik het ieder moment maar dat gevoel heb ik al vanaf zondag. Stomme is gewoon dat ik niet even gauw een test kan halen nu. Een roddeldorp en omgeving, alle winkels hier in de buurt als ik een test koop hoor ik morgen overal dat ik zwanger ben van een drieling bij wijze van en daar heb ik dan weer net geen zin in...

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha ik snap je hoor ;)

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik heb dat ook ooit gehad: elke maand tussen cb 27-29 ongesteld, en dan zomaar ineens 5 dagen te laat! wie weet heb jij dit nu ook.

9. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    We gaan er morgen misschien achterkomen. Als het morgen een negatieve test is dan is het gewoon een kwestie van afwachten tot mijn menstruatie wel komt, is de cyclus gewoon even in de war. Maar moet zeggen dat ik toch wel heel nieuwsgierig ben nu. Als ik heb getest plaats ik een update.

10. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik ben heel benieuwd naar je test!

11. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Was even vergeten te reageren weer haha. Testen was niet meer nodig. Menstruatie is gewoon doorgekomen. Blijf het apart vinden omdat echt heel regelmatig ben normaal maar geeft niks. Hopelijk volgende maand gewoon weer normaal qua cyclus want dit levert baby kriebels op haha... afgelopen week ook net alle kleren van de kids uitgezocht dus de nodige baby kleertjes vast gehad en dan een late menstruatie, geeft flink wat baby kriebels haha

Deel Deze Pagina