6,5 week twangier, bloedverlies en krampjes zo onzeker!

Discussion in 'Miskraam' started by Nathalie6, Jan 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie6

Nathalie6 Actief lid

Jan 7, 2008
    186
    0
    0
    Hallo,

Ik ben bijna 6,5 zwanger en heb nu sinds 5 dagen last van wat bloedverlies en soms een periode iets wat lijkt op menstruatie-krampjes. Niet echt pijn zoals bij menstruatie zodat ik aspirine moet nemen maar het voelt ook niet lekker.

Nu ben ik in juni zwanger geweest. Helaas eindigde dat bij bijna 7 weken in een mk.

Ik voel me nu meer zwanger dan toen.
    Heb het nu ook erg koud, meer last van mn tepels en het voelt alsof mijn baarmoeder aan het uitrekken is. Dat had ik in juni niet.

Nu maak ik me erg zorgen over het bloedverlies.
    Ik heb een echo staan voor volgende week dinsdag. Ik ben namelijk 4 jaar geleden geopereerd omdat ik 2 endometriose-cystes had. Na de operatie is gezegd dat de kans dat ik zelf zwanger kan worden minimaal is. Gelukkig hebben we nu toch 1 dochter. Ook is aangegeven dat ik een verhoogde kans heb op een bbz.

Dit in combinatie met de mk van afgelopen juni en mijn leeftijd (bijna 39), maakt dat ik me erg onzeker voel.
    Het bloed dat ik verlies is helderrood van kleur. Geeft dit iets aan?
    Ik lees op verschillende site dat bloedverlies de eerste paar maanden normaal is. Maar nergens kan ik vinden hoelang en hoeveel normaal is.

Ik heb het nu al bijna een week, en dan iedere dag. Alleen 's nachts niet. Wat kan dit inhouden?

Mvg,
    een onzekere mama.

Share This Page