Hier helaas geen antwoord wel ook erv nieuwsgierig wanneer t gaat gebeuren! 1e ; 40+6 2e ; 37+3 Beide spontaan dus heb echt geen flauw idee wat ik nu mag verwachten.. Ik tel tot 14 augustus (37 weken) en de rest is bonustijd alles daarna is goed *beseft zich net dat dat al over 12,5 week is**
1e met 38.6 ingeleid (hoge bloeddruk) 2e met 38.1 ingeleid (hoge bloeddruk en zwangerschapsuiker) 3e met 37.2 spontaan ( zwangerschapsuiker) 3e zou anders ook ingeleid gaan worden, maar die vond het zelf afgelopen werkend tijd om te komen. Wel een apart idee. Zou vandaag 38 weken zijn, maar we genieten nu al bijna een week van ons prachtige 3e ventje
1e 35.1 spontaan ( hellp syndroom) 2e 35.3 gehaald (hellp syndroom) 3e ... Hopelijk ook weer na minimaal 35 weken!!
Mayke, heb je 2x HELLP gehad, heavy zeg. Ik heb het na mijn tweede bevalling gekregen (wel uitgedragen zwangerschap). 1e 40 + 5 (spontaan) 2e 40 + 1 (spontaan) 3e hopelijk met 3 dagen
1e: 42 weken precies 2e: 41 weken + 1 dag 3e: Weet ik begin september, maar hoop iets voor of op uitgerekende datum. (ivm bruiloft broertje eind september word ik met 40 weken gestript ipv 41 weken, en hopelijk slaat het dan net as bij 2e weer gelijk aan)
Haha nou he Ik vind alles best, maar wil de bruiloft van (enige) broertje niet laten schieten..en dat gebeurd wel als ik 'over tijd' loop. Dus vandaar dat ze me week eerder willen strippen. Met 41 weken sloeg het ook gelijk aan, dus verwachten ze dit keer ook geen problemen. We zien et wel