2e keer ingeleid, sneller dan de eerste keer bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Samba25, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wordt waarschijnlijk morgen ingeleid ivm groeiachterstand van de baby. Het is mijn 2e kindje, de baarmoedermond is verweekt en verstreken.
    Nog geen ontsluiting. Hoelang duurde het bij jullie de bevalling? Mijn 1e was er binnen 7 uur. Ik hoor het graag! En wat ik kan verwachten hoe het gaat enzo.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De 1e vanaf de 1e wee tot geboorte 7 uur en 15 minuten en de 2e vanaf de 1e wee tot geboorte 3 uur en 45 minuten.

Maar wel 2 totaal verschillende bevallingen gehad.
    De eerste was 1 grote weeënstorm waar ik op het gegeven moment een ruggenprik voor kreeg en de 2e had ik alleen maar hele sterke ongikramp en werd mijn buik niet eens echt hard. En bij de 2e ging ik van 6 cm naar geboorte in 10 minuten tijd.:D

3. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    De 1e kwam spontaan en daar deed ik 10 uur over. Bij de 2e en 3e ben ik ingeleid (had beide keren al 2 cm ontsluiting) en beide keren heb ik er 2,5 uur over gedaan :).

Sandy

4. Dana

Dana Niet meer actief

Ik ben ook bij beide bevallingen ingeleid, de eerste kwam na 3 capsules cytotec (ongeveer 16 uur na het inbrengen vd eerste) en de 2e kwam inderdaad sneller, wel weer 3 capsules maar de bevalling duurde korter.

5. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

De 1e inleiding duurde zo'n 11 uur en was een ramp...
    De 2e inleiding begonnen ze met gel en daar ben ik verder op gegaan, zonder infuus.
    Ik kreeg pas serieuze weeen toen mijn vliezen werden gebroken en toen was ze er binnen 3.5 uur.

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik ben hier ook wel benieuwd naar de eerste keer heb ik er 3:45 over gedaan dit was een spontane bevalling met 34 weken als ik nu met 39 weken nog niet bevallen ben dan word ik ook ingeleid.
    dus ook ik ben heel benieuwd of dit anders is en of het even snel gaat.

Deel Deze Pagina