Hele rare klachten. Kan ik zwanger zijn? help!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MamavanMJ, Dec 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik heb jullie mening nodig. Het wordt een berichtje met vieze details dus als je er niet tegen kan dan niet lezen hihi ;)

Wij zijn niet bewust bezig met zwanger worden. We gebruiken niks en laten het over aan moeder natuur. Bij M. Heeft het 4 jaar gekost voor ik zwanger werd en ik heb met dat idee in mijn achterhoofd samen besloten om gewoon maar te kijken wat er gaat gebeuren. Geen ovulatietesten of uitrekenen wanneer we het best kunnen klussen.

Nu ben ik heel onregelmatig ongi. Er is een tijd geweer dat ik maanden oversloeg. Nu komt het wel, maar zo onregelmatig dat ik nooit weet wanneer.

Nu verlies ik al een paar dagen bloed. Heel weinig. alleen bij het afvegen. Het is dan wel rood bloed. Vooral in m'n ... Ik denk nu 3/4 dagen. Mijn urine is wel normaal geel van kleur (sorry ik zei toch dat er smerige details in kwamen te staan maar wil jullie een goed beeld geven. Ik dacht gisteren ook een soort van mini (bijna niet te zien) vliesje doorzichtig iets te zien zitten.

Ik heb verder niet echt klachten. Ik heb wel buikpijn/steken in mijn buik gehad maar dat heb ik altijd voor ik ongi wordt. Verder geen pijnlijke borsten of misselijk. Maar ik vindt het wel raar dat de ongi niet door zet en alleen maar met afvegen is. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Als ik het wordt is het gelijk goed en veel.

Nu wil ik niet zomaar testen kopen en verspillen. Wat denken jullie. Kan ik zwanger zijn? Of is het toch een hele lichte ongesteldheid? Ik aas denk ik 3/4 weken geleden ongesteld, maar zelfs dat weet ik niet meer zeker?

wat denken jullie? Testen of gewoon nog langer afwachten tot ik ongi wordt? Iemand deze klachten wel eens gehad?

2. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    Ik zie nu niets waar door Ik zou denken dat je zwanger bent.
    Ik had aardig veel kwaaltjes waar door Ik wist dat ik zwanger was (pijnlijke borsten, duizelig, rommelende darmen, maagzuur etc)
    Maar als je het echt zeker wil weten dan moet je toch een testje kopen ;)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk ook lichte ongesteldheid.

Als je het zeker wil weten, doe dan een test.

Wij kunnen helaas niet in jouw lichaam kijken of je zwanger kunt zijn of niet...,,,:p

4. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou ook even testen! En bijhouden wanneer je ongesteld bent, al is het alleen maar om te weten als je bijv wel zwanger bent....

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Moeilijk vooral omdat je onregelmatig bent...

Ik zou of even afwachten of een test doen.

Ik zou gaan temperaturen als ik jou was....;)

6. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Tnx voor jullie reactie. Het heeft nog steeds niet door gezet. Ga morgen denk ik voor de zekerheid een test doen. welke test is goed en kan middags testen wel gewoon?

7. masu

masu VIP lid

Jan 5, 2010
    7,185
    0
    0
    Brabant
    Ik vind de testen van de action prima (en goedkoop; ook niet onbelangrijk)! Ik testte daarmee 3 dagen voor m'n NOD positief.
    Succes!!

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Meeste adviseren Kruidvat 2v5euro maar ik zelf gebruik die vna de action, werken prima.
    Ik zou wel met ochtend urine testen. Succes!

9. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Ik ben nu wel benieuwd of je al een testje hebt gedaan?

Share This Page