hallo, mijn dochter weegt 4900 gram, is 10 weken en krijgt nu 5 x 150 ml + 5 schepjes voeding. soms heb ik het idee dat ze nog meer wil, ze is erg ,hongerig'. vanaf welk gewicht mag ik haar meer gaan geven? ik wil haar namelijk niet overvoeden namelijk straks went ze aan de hoeveelheid en wil ze ,nog meer' . tevens een vraag over het bereiden van voeding, of ik dit goed doe? ik bereid het door middel van koud water uit de kraan en kokend water erbij mengen totdat ik het op de juiste temperatuur heb. is dit een goede bereiding? bedankt alvast voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Lisa
Hoi, Vanaf 5 kg mag ze 5 flessen van 200 ml per 24 uur. Het kan dus goed dat ze hier nu aan toe is. Je kunt kijken hoe het gaat en wat ze ervan op drinkt. Welke flesvoeding geef je? Het beste kun je de voeding per keer/per flesje klaarmaken, over het algemeen kun je dan koud kraanwater verwarmen tot handwarm en hier de schepjes voeding aan toevoegen. Een deel koud water mengen met een deel water dat net van de kook af is, kan ook hoor. Tenzij je een voeding geeft die het beste klaargemaakt kan worden met alleen water dat net van de kook af is (of eerst het poeder in het hete water oplossen en daarna koud water erbij). Groetjes Angelique