Ik ben vandaag al weer 40,4 weken zwanger. En ik ben er echt nu wel klaar mee. Elke dag maar duimen dat de kleine man komt. Heb nu sinds gisteren een vreemd gevoel van onder als of ik ongesteld moet wordEn een drukkend gevoel. Maar dan Continue. De ene keer is hetvwel het wel wat meer aanwezig dan de andere keer. Steeds denk ik zal het dan doorzetten. Maar nee nog steeds niets. Wie Zit er ook tegen de laatste loodjes aan te hikke? Als de kleine man er vrijdag nog niet is word ik gestgestript. Zou het liefst al morgen willen maar durf niet te vragen om dat ik me veder wel goed voel alleen het wachten zat Ben.
Ik ben ook wachtende... ben nu 39,2. Bij mn eerste beviel ik met 39 weken. Stiekem hoopte ik daar nu ook op Maar heb ook constant dat ongesteldheids gevoel.. en dat duurt dan 45 sec ong..en komt de ene keer om de 10 min, dan weer om het half uur. En soms ook uren niet.. 😒 Denk elke keer, jaa het gaat beginnen!! Maar dan zet het weer niet door.. erg irritant en vermoeiend! Hopen dat we snel mogen bevallen!
Ja hier nog een wachtende en bij mij word de druk beneden ook steeds groter op mijn schaambeen. En af en toe voelt het ook nog alsof hij er al half uit hangt maar bij mij doen ze dus helemaal niks, strippen maar toch toen ik daarom vroeg kreeg mijn vk nog net geen beroerte daar begon ze echt niet aan. Dus nou moet ik door tot volgende week vrijdag. Als hij dan nog niet geboren is word ik ingeleid, sta ik ook niet echt om te springen. Maar ben het ondertussen wel best beu ja. Slapen is zeldzaam, omdraaien is echt een topsport ondertussen. En dan heb ik het er nog niet eens over de hoeveelheid dat ik met plassen. Maar ja op zich op de normale klachtjes heb ik verder op zich vrijwel nergens last van. Nou dames ik hoop toch dat de babies zich snel gaan aankondigen
Ben dan wel niet zo ver als jullie.. maar wel wachtende.. ben er wel klaar mee.. en klaar voor.. Nu zeiden ze ook dat ik zeer waarschijnlijk eerder zou gaan bevallen.. Maar ja..dat weten we natuurlijk niet.. ze laten me in ieder geval niet doorlopen tot 40 weken..
Hi, ik ben 37+2 weken en van mij mag ie ook wel komen. Ben er klaar mee en heul nieuwsgierig naar meneertje. Succes dames.
Succes dames! Ik heb een hele zware zw met veel complicaties. Wordt morgen ingeleid. Fijn dat je je nog goed voelt maar waarom niet vragen of je morgen al gestript kan worden? Bij ons strippen de VK vanaf 38 weken.
Hier ook wachtende.. Hier doen ze pas inwendig onderzoek na 40 weken en inleiden pas 10 - 14 dagen na de uitgetelde datum.. Tenzij er een reden is om in te leiden natuurlijk
Het is overal echt zo verschillend. Idd bij m'n schoonzusje hetzelfde als bij jou pas na 41-42 weken.
Ze hebben mij vorige week gestript. Maar het geeft niet geholpen ik mag morgen weer naar de vk in het zkh. Ben ook zo nieuwschierig! word wel beetje gek van alle berichtjes om de dag en is het er al... hebben jullie dit ook?
Ja hiero precies hetzelfde, mensen gaan nou gewoon bellen :x Alsof ik van de aardbodem verdwijn als mijn kind er eindelijk is. Tuurlijk wil ik dat delen, maar geen nieuws betekent dat je niks hoort. En ik word er zelf ook doodmoe van dus dan zet ik mijn tel op stil. Maar dan gaan ze mijn man lastig vallen heel vervelend aangezien hij gewoon werkt. En dan durven ze ook nog te praten alsof het mijn schuld is dat de baby er nog niet is. Ben ondertussen zo gestresst van iedereen dat ik overweeg om mijn spullen te pakken en te verdwijnen totdat alles achter de rug is. Iemand nog tips voor die vervelende mensen, en dan met name (schoon)ouders
Ja hier ook eerst vragen ze hoelang moet je nog als je dan zegt nog paar dagen. Dan zeggen ze ohw dat duurt nog even. En.nu ben ik 5 dagen over de uitgerekende datum en word je elke dag gebeld met de vraag is het er nog niet. Ik ben er echt klaar mee word gek als ik thuis zit. Ik ga nu juist veel op stap en.zorg dat ik niet de hele dag thuis ben. Ik zou vorige week al gestript worden maar toen zat ik nog helemaal dicht. Toen zei ik doe over een week maar weer omdat ik echt even daar van baalde. Nu ben ik bang dat ik dat weer krijg te horen. Ik wacht vrijdag wel af. Alleen weten ze niet hoelaat ze dat gaan doen. Dus word het nog de hele dag wachten. Ga morgen toch maar bellen of ze een ongeveer een tijd kunnen geveN En.stiekem hoop ik dat het vanacht of morgen totoch vanzelf gaat gebeuren. "Duimen"
Spannend vosje! Hier weer een controle gehad, ik ben echt gewoon zo boos. Ze willen niks doen en mij gewoon tot 42 weken laten lopen. En daarna gaan ze kijken of ik ingeleid kan worden. Maar ik moet maandag naar het ziekenhuis dus niet meer mijn normale vk. En dan ga ik toch amders vertellen. Heb vandaag ook te horen gekregen dat mijn vruchtwater op aa het raken is. Het zit zeg maar net aan het randje van kan nog net, en dan toch tot 42 weken doorlopen? Ik vind het zo verdomd gevaarlijk, zit ik dalijk met problemen omdat hun niks willen doen. Ik weet nou echt niet zo goed wat ik moet hoor
Ooh videlsje wat naar!! Hier wordmjemtoch extra gestresst van. Hoop dat ze in het ziekenhuis wat willen doen.
Ja dat had ik al gevragen, raad eens? Dat doen ze dus niet zowel de vk als in het ziekenhuis kreeg ik nee te horen. Maar wel willen inleiden uiteindelijk, volgens mij heeft dat meer impact als strippen. Maar ja dat zijn mijn gedachtes