Hoi, We willen voor Nick zijn 2e verjaardag een speelhuisje kopen. Nu hebben we er een gezien met een tafeltje erin. Nu is mijn vraag, heeft ie daar ook echt wat aan of is dat te klein om ook echt aan te zitten. We willen tot 200 euro gaan. Wie heeft er een goede tip of aanrader? Het moet wel een beetje stevig huisje zijn.
Ik heb hier een uhhh uhh groene met een dak Bekend merk.. noem eens wat?? Naja in ieder geval, zonder tafeltje en lekker ruim. Dat bevalt hier heel goed, zo kunnen ze hem altijd weer anders indelen. Laatst had hij er bijvoorbeeld een winkel van gemaakt, toen gingen de losse tafel en stoeltjes er weer uit, die moesten er voor staan... Ik zou dus niet kiezen voor een vast tafeltje er in.. Zou het zo simpel mogelijk houden zodat ze wel beetje eigen fantasie moeten gebruiken
Wij hebben Eef voor haar verjaardag het kasteel van little Tikes gegeven, staan er wel wat op mp. Zit geen tafel in, maar wel een verhoginkje waar ze op kunnen klimmen en een glijbaan, dat ding is een gigantische succes.,
Wij zaten idd ook aan Little Tikes te denken, goed degelijk spul. ik zag ook huisjes van Feber, iemand daar ervaring mee? Zelf indelen is idd ook een optie.