onzeker door sommige topics

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willes, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    Hallo,

    Ik ben nog maar heel kort zwanger en heb ook helemaal geen symptomen, dus ik ben zomaar wat aan het rondlezen. Maar ik merk dat ik juist door het lezen van sommige topics weer erg onzeker word in plaats van dat ik er wijzer van word.

    Vanaf nu ga ik dus alleen nog maar de 'leuke' topics lezen, totdat ik me wat zekerder voel over m'n zwangerschap.

    heh, wat een muts ben ik toch af en toe zeg! :)

    Nog meer mensen die hetzelfde ervaren?

    Groetjes Willes
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaaw niet doen meisie!
    Ik denk maar zo, alle zwangerschappen zijn anders, de een voelt dit de ander dat! Dus wat jij voelt is weer anders dan ik voel.
    Ik voel ook weinig hoor hihihi alleen buikkrampen en soms wat borsten pijn. maar ga er vanuit dat het goed is!
     
  3. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ja absoluut,je bent geen muts hoor! ;)

    Of ik moest er ook een zijn natuurlijk ;) :)


    Ik probeer vaak ook alleen maar naar de 'leuke' topics te kijken maarja,die andere hebben soms wel een soort 'aantrekkingskracht' ;)


    Nog gefeliciteerd,geniet van je zwangerschap en laat je niet gek maken! ;)
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier nog 1 hoor...bij de ene liep het goed af en bij de ander niet.
    Ik denk altijd maar zo: ieder zijn leed.
    Klinkt heel hard maar ik kan ontzettend meeleven maar stop het niet in mijn eigen rugzakje, zit vol genoeg met troep van mijzelf.
    Probeer het naast je neer te leggen....ongewilde nare dingen lees je toch.
    Anders inderdaad niet lezen....maar dat beperkt je zo!
    Succes, komt vast goed!
    Elmo
     
  5. Silvia83

    Silvia83 Lid

    15 jun 2007
    81
    0
    0
    Studente paraveterinair
    Wageningen
    Door alle topics word je wijs, je weet meer. En ook voor mij is dat niet goed!
    Ik word er ook super onzeker van! Minder kennis brengt minder met zich mee ;)

    Maar voor mij, ik krijg a.s. dinsdag de echo en dan kan het genieten beginnen als alles goed is.

    Probeer er van te genieten meid! Ik weet hoe moeilijk het is!

    Liefs Silvia
     
  6. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met dit "probleem". Ieder mens is inderdaad anders en ervaart de dingen op een andere manier. En dat is maar goed ook, anders zou het zomaar een saaie boel worden hier ;)
     
  7. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    En jullie trouwens allemaal nog een hele fijne zwangerschap toegewenst!

    @ Silvia: Succes a.s dinsdag. hopelijk wordt je er wat zekerder door!
     
  8. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik meed in het begin van deze zwangerschap en nu nog eigenlijk, het hele miskraam forum zoveel mogelijk.
    Puur om me daar niet onzeker door te laten maken.
     
  9. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Het Internet is een mooi middel om je wereld een stuk kleiner te laten lijken, maar voor het zoeken naar mogelijke ziektes en of genezingsmethoden weet je nooit zeker of het relevant is. Doktoren worden er ook een beetje moe van. Kom jij met een 'dure kreet' waar je last van zou hebben en zit hij zich te verdedigen dat je gewoon een griepje hebt :)

    Ik lees zelf dus ook niet alles.

    Op dit moment ben ik al emotioneel als mijn kat een vlieg opeet :p
     
  10. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik lees ook enkel de leuke titels, hoor, juist omdat ik mezelf niet bang wil laten maken (zit in mijn vierde week zwangerschap). het kan voor iedereen altijd mislopen, maar ik wil me er niet op voorhand druk over maken. Wat niet betekent dat ik niet meevoel met de schrijfsters van de niet zo leuke topictitels!
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    5de week alweer Lilya! hihihi
     
  12. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Heb mezelf ook voorgenomen om alleen de 'leuke'site,s te bekijkken werd idd erg onzeker van de minder leuke site,s en steeds maar kijkken he bleh ben ook zo,n muts haha
     
  13. Marsshi

    Marsshi Actief lid

    20 jun 2007
    105
    0
    0
    Ik probeer ook alleen maar leuke topics te lezen. Ik wordt er stik nerveus van .. van die minder leuke topics en ik wordt er super onzeker van. Mijn mannetje zegt dat ik ook niet die dingen moet lezen want ik maak me alleen maar gek. Het loopt zo als het loopt ... dus geniet van je zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina