Hier ook nog geen cv aan gehad. Wel 's avonds even het elektrische kacheltje aan om de ergste kou uit de kamer te krijgen. Volgende week maandag worden de airco's geplaatst, dan gaan we daarmee verwarmen wanneer nodig.
Ik wilde net vragen... kriebelt dat niet enorm. Truien waar maar 3% wol in zit koop ik al niet. Dan word ik gek van de jeuk. Is dat echt weg na wassen met wolwasmiddel??
Das ook een kwestie van wennen. Ik heb zo n Noorse trui gekocht en werd in het begin gek van de jeuk, maar nu gaat het prima.
Ook nog geen behoefte om de CV aan te zetten. Ik zou wel een keer de houtkachel aan willen doen, gewoon om te proberen en voor de gezelligheid, maar de schoorsteenveger kan pas half november. Eerder ga ik t echt niet proberen, de verkopers van ons nieuwe huis zijn al op meer plekken niet helemaal eerlijk geweest over t onderhoud
Ja ik heb wollen sokken en die zijn enorm fijn, loop ik de hele dag op. Ik ben ook een koukleum dus vandaar dat ik me afvraag of zo’n wollen hemdje bijdraagt voor mij.
Hier ook nog geen verwarming aan gehad, maar wel 1x de houtkachel ivm baby hoewel het nog niet onder de 18,5 is geweest.
Alleen paar keer heel kort verwarming aan gehad ivm baby die in bad ging. Maar ik ga vanavond wel echt een ovenschotel maken zodat de oven lekker lang aan kan. Vorig jaar tot 1 november volgehouden (of toen ook paar keer badkamer opgewarmd voor kindje) maar denk niet dat we dat dit jaar redden.
Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar hier ging baby 10m gewoon nog zonder verwarming aan in bad. Daarna meteen.goed in pakken, niks aan de hand. (Hij klappertandde wel hoor, maar dat is niet het ergste) Dus je zou het kunnen proberen.
5 maanden. Maar dacht dat ze zo snel afkoelen... Aan andere kant pak inderdaad direct in dus het is echt heel erg kort. Misschien is het meer ons smoesje om het even lekker op te warmen
Hier is het nog 20/21 graden in huis. Heel fijn! Dus nog geen verwarming nodig gehad. Ook met baby (nu alweer 10m) kleed ik ze liever eerst warmer aan.
Hier trouwens gisteren ff naar ons gasverbruik gekeken. Zo cool om te zien hoe weinig kuub we gebruikt hebben!! Misschien leuk om die getallen hier te benoemen. Wat het gemiddelde verbruik normaal in september was en wat je nu dit jaar verbruikt hebt. Ik kom morgen met de getalletjes
Sep 2020 35 m3 Sep 2021 47 m3 (ik was toen zwanger en heb eind september tijdens m’n bevalling heeel veel onder de douche gestaan en de dagen ervoor veeeel in bad geweest ) Sep 2022 15 m3