Hier ook bijna nog niet aan. Zitten tot nu toe op 26m3. Maar ons huis is wel echt koud af en toe en ga niet in 16 graden zitten, maar dan zet ik hem even aan om de kou eruit te halen en dat scheelt al heel veel
voorheen vond ik t koud als t binnen 19,5 was. Terwijl 19,5 van verwarming weer aangenaam is. En ben moe, zal ook niet meehelpen. Maar 16 zou voor mij idd ook echt te koud zijn I. Oktober tot nu toe 9,1 verbruikt!
Hier nu 16,5 graden in huis, maar die kachel gaat echt nog niet aan. Zolang we het met wat dekentjes redden pieker ik er niet over.
Ja maar als ik moet wachten tot man en jongste het koud krijgen dan gaat de kachel nooit aan denk ik. Als ik op de oudste af moet gaan staat hij in juli/augustus al aan
Hier de verwarming nog niet aangehad. Blijft 19 tot 20 graden in huis. Zelfs met deze dagen staat de schuifpui nog lekker open. Soms ‘s avonds wel iets fris maar dan lekker een pyjama en/of dekentje op de bank.
Gister dacht ik dat het niet lang zou duren voor de kachel aan moest. Het was gister op een gegeven moment 18,4. Maar als je bezig bent heb je daar geen last van. Smiddags kwam er gelukkig nog even een zonnetje door. Ook vandaag weer lekker zon in de middag, dus kunnen het nog steeds uitstellen
Hier een paar keer even opstoken 15/30 minuten om de kou eruit te krijgen. Maar heb nu het idee dat het buiten warmer is dan binnen
Nee eigenlijk niet, 123m2. En we verwarmen enkel beneden en de badkamer. Maar ik douche wel lang vaak, denk dat daar het grootste verbruik in zit. Probeer dat nu wel te minderen.
Ja hier ook rond de 30 in de zomer zonder verwarming. Deze maand zitten we al op 40 omdat de verwarming af en toe aan staat.
Nog steeds niet aangehad. Nu is het 19,5 graden in huis. Eerder deze week was het overdag een keer 17 graden. Maar in de avond was het weer 18,5 dus ook nog uit kunnen laten. Ik houd nu wel meer de vochtigheid in de gaten in huis.
Hier nog steeds geen verwarming. Temperatuur schommelt tussen 14 en 16,5. Ik ga overdag wel naar kantoor. Niet persé owv de energieprijzen. Ook al hebben we een hybridesysteem van min 2 dagen kantoor/3 thuis… Ben nooit fan geweest van thuiswerken en ben altijd al zo vaak als mogelijk naar kantoor geweest. Ook nog vóór de absurde prijsstijgingen…. Ik mis gewoon sociaal contact . Mijn nieuwe voorgestelde voorschot was 612€/pm. Afgelopen maand was de kost van mijn verbruik obv de afrekening… 68€ . Heb mijn leverancier gebeld en de kost teruggebracht tot 350€. Wetende dat de kost tss nov en maart met bijna 200€/pm verminderd wordt owv de maatregelen van de regering in BE
Ik hang de was nu op kleine rekjes op en zet die buiten neer. Rond een uur of 5 verplaats ik ze naar binnen want droog is het dan nog niet. Maaaaar het meeste vocht is er dan wel uit. Misschien ook nog een tip voor mensen om de luchtvochtigheid niet te hoog te maken.