Bij ons ook, nieuwbouw van 3 jaar oud. Heb alle ramen nog hele dag open, alleen woonkamer half uur geleden dicht gedaan en nog is het 20,1
Sorry maar ik vind 20 graden ook echt niet overdreven. Wellicht ligt het ook aan hoe groot je woonkamer is en de vorm van verwarming. Vloerverwarming voelt heel anders warm dan cv
Hier nu 16 graden in huis. Tot nu toe de cv nog aan gehad. Streven is om minimaal tot 1 december hem niet aan te doen. Zitten heerlijk met een dekentje over op de bank. 's avonds vroeg naar bed en elkaar lekker warm houden
We hevben een maand geleden 30 min de verwarming aan gehad om te testen of hij bet nog wel doet. De katten lagen gelijk op de verwarming Viel ze wel tegen dat het zo kort was. Nu is het 17 of 17.5 in huis. Het kan nog net. We hebben standaard dekentjes liggen om over je heen te leggen als je zit. Krijg je er gelijk een kat bij. Meteen wat warmer. In de avond als het nog steeds koud blijft kunnen we als we willen ook de electrische deken pakken. Dat is echt heerlijk. Van de week was onze knul niet helemaal lekker en knapte er van op om even onder de electrische deken te zitten. Ben benieuwd hoe we lang we het vol kunnen houden. Onze knul en ik houden nu bij hoeveel tijd het douche kost. We zaten onder de 4 min. De badkamer was ook koud dus we waren snel klaar
Nee dan is het een ander verhaal. Maar dat betekend niet dat ik in de kou ga zitten. Al hebben wij er een paar in de vriendengroep die uit principe de kachel niet aan zetten. Daar kom ik nu dus even niet op visite haha, ze komen maar lekker bij ons zitten. Wij geven onze 380 euro trouwens aan mensen die het beter kunnen gebruiken dan wij. Hoop dat meer mensen dat gaan doen.
Hier vandaag voor het eerst kort aangeweest. Waar we vorig jaar nu al gewoon het geprogrammeerd programma zouden gedaan hebben, is het nu precies een uitdaging om hem zo weinig mogelijk aan te hebben ...
Gisteren even aan geweest op 18 graden. Mijn man had het koud Maar nu is hij er overdag niet en zit ik thuis zelfs in een hemd met 17 graden. Misschien gaat de kachel vanavond nog even aan. Maar waarschijnlijk niet. Ik merk dat na het koken het best warm wordt 18,5 tot 19 graden. Dan werkt een deken op de bank ook met een lekker warme kruik.
Ik heb vandaag de vloerverwarming op 18gezet rond 12.00 ik laat hem morgen tot 12.00 aan ik ben benieuwd hoeveel gas we dan verbruiken.
Daar kan ik nu echt niet meer tegen, echt veel te warm. Maar man en kind klagen nog niet. Zoontje loopt in een longsleeve en gisteren op blote voeten... We hebben CV en ik moet echt wel sloffen of schoenen aan hebben want anders veel te koud Onze woonkamer is ongeveer 40/45 m2
Ja precies, wij hebben alleen vloerverwarming en een woonkamer van 75m2. Dan is 20 graden echt aangenaam
Hebben onze houkachel bijna dagelijks aan. De vloerverwarming staat op 19 graden en we verwarmen bij tot 21 graden. Soms 21,5 zelfs met de houtkachel. Heerlijk!
Bij deze van de zondag. Eerste piek is omdat zondagochtend badmintont van vriend is. In de avond (eerstvolgende piek) hebben kids en daarna ik gedouched Bekijk bijlage 738869
En deze van vandaag. Vooral even kijken naar de kuub die erbij staat aan de zijkant en niet de pieken want de piek van vandaag is 3x zo laag als die van zaterdag toen we hem aanzetten Bekijk bijlage 738870
Ja, ik zie idd dat het al een stuk minder gas verbruikt dan op het moment dat jullie m aan hebben gezet. Valt mij erg mee! Op welke temperatuur heb jij het gezet? Bij ons vandaag al 2m³ verbruikt. Voor koken, 1 persoon douchen en de vloerverwarming iets omhoog gezet vanmiddag. 's Nachts stond de vloerverwarming ingesteld op 18 graden.
19.5 staat hij beneden. In slaapkamers kinderen ook licht aan (17a18). Rest uit. Koken inductie en douchen met 4 personen.
Bedankt voor jouw info. Ik zal het ook eens bij ons in de gaten houden hoeveel m³ er wordt verbruikt als ik de vloerverwarming standaard aan heb staan.