Dan moet ze iets anders aan doen dan een mantelpakje. Dat wordt echt niet verwacht hoor bij provincie en gemeenten. Gewoon nette kleding is goed. En daar kan je ook thermokleding onder doen dat ziet niemand. Tegenwoordig heb je zelfs thermopantys mocht een rokje toch nodig zijn. En onder en blazer of blouse kan je ook lange mouwen en thermohemd doen. Dat iemand zich koud kleed wil niet zeggen dat het ook koud is.
Dat gezellige vlammenspel heb ik trouwens ook. Kinderen zijn helemaal verslingerd aan die aan die tv achtergrond
We hebben er 2. Boven gebruiken we de Sunnywarm 360. Die hebben we ook altijd mee naar de camping. Top ding! Maar beneden wilde ik iets meer sfeer. Daar hebben we https://www.bol.com/nl/p/classic-fire-sfeerhaarden-livorno/9200000023253648?referrer=socialshare_pdp_androidapp Hij is alleen niet meer leverbaar. Maar iets gelujks vind je overal wel. Hij stookt het niet in zn uppie warm, je hebt dus wel een zetje van je cv nodig. Maar hij houdt t wel goed op temperatuur
Het zijn nieuwe dames net als ik zelf ben. Ik ben zo ie zo niet van een mantelpakje Ik weet niet wat ze voor panty dragen en of ze thermokleding dragen. Zo ie zo heb ik een korte mouwen thermoshirt aan. Met lange mouwen gaat alleen met een grote trui. Met een blouse zit het niet lekker. Lange mouwen thermoshirt met een hoody draag ik. Kniekousen onder de spijkerbroek Het viel gewoon tegen door de regen Nat geworden vanaf de bushalte naar kantoor Van 16 graden naar 19 graden omdat het maandag ochtend was. En en en maakte het onprettig Wel prettig ons ambtenaren salaris strookje daar kregen we het wel warm van. En een max verstappen vest over je mantelpakje is toch ook mooi. Met de warme truien dag staat er een weddenschap. Als ik in mijn bunnikside trui komt deelt een ajax collega koeken uit. Die weddenschap win ik wel
Zoiets had ik ook in ons oude huis. 1000 of 2000 watt. Nu ik echt hout kan stoken staat hij op zolder. Ooit komt er een extra schuur met veranda en daar komt hij dan in te staan. Ps ik heb het wel eens geprobeerd maar een kamer van 7 bij 3 van 18 naar 20 graden lukt op de 2000 watt stand. Wel een goed geïsoleerde huiskamer
Kan enkel de thermo longsleeves van de hema aanraden in die gevallen. Ziet er uit als een gewone longsleeve maar is veeeel lekkerder. Of een laagje wolmix onder overhemd. Moest bij mn eerste "echte" baan ook steevast in mantelpak, die dingen waren mn redding. Brrrrrr
Ik ga even bij de hema kijken. Wol op mijn huid vind ik niet lekker alleen als muts op mijn kop. Ze is mijn leeftijd. Eerst nat geregend op weg naar het station daarna nog 5 minuten lopen naar kantoor. Thermo maillot of niet nat krijg je koude benen. Tja en geen winterjas maar een wat langere dunnere jas omdat hij op het mantel pak jasje moet. Jas niet waterdicht en dan 16 graden bij binnenkomst Tja dan krijg je het wel koud. Maar ik vond het max verstappen vest best goed staan haha
Nouja bouw je een spekkie op dat isoleert ook, ik hoor een zeeleeuw ook niet klagen over kou. Dus ik ga voor die warme choco (en laat ik dat nou net in huis hebben!) compenseer t morgen wel met appeltje met kaneel. Hier net een keramisch kacheltje aangezet. Trok een woonkamer met open keuken in 45 minuten van 18,5 naar 20,5. Tis wel 1800 watt en maar een klein ding maar toch een uitkomst, zit ook een blazer in dus dat is wel weer een plus.
Tegenwoordig zijn er ook wol zijde mixen (en andere combi's), ik denk dat je niet eens merkt dat er wol in zit. Maar ik heb er weinig ervaring mee.
We geen eens kijken heb nu craft en odlo ondershirtjes maar die zijn nog uit de tijd dat we fanatiek in de winter fietste. Heb ze eerlijk gezegd nooit onder mijn dagelijkse kleding aan gehad. Ja als ik in de winter met de mannen mee ging vissen. thermobroek en shirt aan, skibroek en pully, dan leek ik wel een mummie
Ik persoonlijk vind 19 graden ook fris. Maar ben gewoon een verwende prinses daarin doordat er een houtkachel hebben en het altijd rond de 21 is hier. 19 graden armoede… echt niet gewoon. Armoede is als je het ding überhaupt niet aan kunt doen.
Hier is het momenteel 14graden in huis. In de inkomhal is het nog 8graden, hier een klein verwarming zetten helpt niet gezien de hal een enorme open plaats is 5op.5 bij een hoogte van 9 meter. De slaapkamers heb ik minder last van de kou gezien ik daar nooit de cv opzet in normalerentijden. Begint echt af te zien en mijn vingers jeuken om de elektrische verwarming aan te zetten. Maar die teven verbruiken zo enorm veel dat het onbetaalbaar is. Voor 4verwarmingen verbruiken wij tijdens de wintermaanden ongeveer 7000kw elektriciteit. Aan de huidige tarieven is dat echt niet doenbaar. En jammer genoeg zijn wij huurders dus kunnen niets zelf aanpassen in huis.