Lampe Berger of rituals geurstokjes

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 20 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    Pas geleden kreeg ik van de rituals hammam stokjes cadeau. Deze rook ik erg goed, op zeker 3 meter afstand, was er erg blij mee.

    ik kocht vervolgens de stokjes van Mehr, maar deze kon ik blijven omdraaien en doen, ik ruik ze bijna niet, tenzij ik er boven ga hangen. Overigens mijn klacht bij de klantenservice van Rituals hierover neergelegd en het is heel goed opgelost.

    maar nu durf ik alleen maar die hammamstokjes te kopen omdat ik deze echt goed ruik.

    ik heb ook al jaren een lampe Berger, waar ik wel heel blij mee ben, maar ja, die brand natuurlijk geen hele dagen.
    Heel toevallig kwam ik gisteren ook geurstokjes van lampe Berger tegen in de winkel, die ik er heel mooi uit zag zien, met koperen blaadjes op een stokje van Lolita, die ik ook in de lamp gebruik; heerlijke geur.

    alleen: nu twijfel ik in hoeverre je de geurstokjes van lampe Berger echt ruikt in de woonkamer?

    in de winkel stond ik tussen de geurstokjes, maar ik rook nauwelijks wat… uiteraard komen alle geuren zodra je de winkel binnen stapt je te gemoed, dus kan ook zijn dat je ze dan niet meer ruikt ‍♀️

    Reviews op internet kon ik ook al niet vinden, dus dacht; misschien zijn er hier dames die ervaring hebben met de geurstokjes van lampe Berger?

    hoe goed ruik je deze?
     
    Youtan vindt dit leuk.
  2. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Geen ervaring met Berger, maar wij hebben onlangs die van de Rituals aangeschaft. In plaats van alle 6 de stokjes in dat "vaasje" te doen hebben we er voor gekozen er maar 3 in te doen. Voor ons is het prima zo, af en toe in het langslopen ruiken we dan die lekkere geur. Wij hebben gevoelige neuzen en voor ons is het prima zo. Alle 6 erin zou voor ons (denk ik) net weer iets teveel van het goede zijn.
     
  3. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    welke geur had jij van rituals?

    die ik laatst had is vermoedelijk een product fout. De stokjes worden niet vochtig genoeg nl
     
  4. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Oh dat is jammer, ben je er mee teruggegaan?
    Wij hebben deze:
    https://www.rituals.com/nl-nl/sweet-jasmine-mini-fragrance-sticks-1113532.html?utm_campaign=order_confirmation&utm_contactid=1263367526&utm_content=Product%20link%20-%20img&utm_id=Other&utm_mail=720ea803a40a2ffc3d61b350150533e79a570a16dcf8196cea02d999a25b4f0f&utm_medium=email&utm_source=newsletter
     
  5. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb klantenservice benaderd en echt heel goed geholpen. Heb een tegoedcode gekregen Twv 30 euro terwijl de stokjes 26,50 kosten.
    Echt meer dan netjes!
     
  6. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    Maar nu zag ik die van Berger en die zien er gewoon heeel mooi uit!
    Maar ja: ik wil ook dat je ze goed ruikt natuurlijk
     
  7. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Zou geen van beide kopen, zou geurstokjes én aroma halen bij beautystories. Zij verkoopt aroma's van Aromas de Ibiza. :)
     
  8. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    die ken ik niet, waarom vind jij deze goed? En welke vind je lekker?
     
  9. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Deze ruik je heel erg goed, je kan er zelfs minder stokjes in doen om de geur wat minder heftig te maken. En de stokjes die zij heeft zijn sponsachtig ipv houtachtig zoals die van rituals bijvoorbeeld. Zij ontwerpt ook zelf aroma's. :) Het is nu net alsof ik word gesponsord maar dat is niet zo. :roflmao: (was het maar waar) Ik vind zelf "Sugardaddy" het lekkerst maar ze beschrijft heel goed waar iedere aroma naar ruikt.
     
    mamabri vindt dit leuk.
  10. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.867
    15.304
    113
    Ik heb een Lampe Berger maar die gebruik ik alleen met de neutrale geur voor na het gourmetten bijv.

    Ik heb een Rituals Genie in de woonkamer en die staat meerdere keren per dag aan (gaat automatisch, stel je in met een app ). Ik weet dat de meningen erover wat verschillen, maar ik ben er onwijs blij mee, echt heerlijk!

    Op enkele andere plaatsen in huis heb ik Rituals geurstokjes. Ook lekker, maar vind dat ze erg kort meegaan.
     
  11. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.504
    872
    113
    Hier ook de genie hier, al 2 jaar groot fan! Staat ingesteld op vaste tijden en doe heel lang met een cardridge.
    Vond deze investering meer zijn geld waard dan de geurstokjes.
    In de genie ruik je alle geuren evengoed.
     
    Sado vindt dit leuk.
  12. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.393
    1.780
    113
    Ik heb in huis de lampe berger brander en ook de geurstokjes van lolita lempicka. Met 1 fles kan ik een jaar verder. Je blijft steeds vleugje ruiken daarvan.
    Ik heb ook geurstokjed van rituals gehad, ruikt ook lekker maar ik vind dat die vloeistof zo vervliegt en op is. Dat is bij lampe berger absoluut niet zo
     
  13. sannever

    sannever Fanatiek lid

    22 jan 2014
    1.715
    1.525
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb pasgeleden een amberblokje gekocht ,ruikt heerlijk!Ook op meerdere manieren te gebruiken.Ik ben geen fan van geurstokjes, ik heb liever een geurkaars (yankee) als ik de pot niet dicht doe ruik ik het nog steeds heel subtiel.
     
  14. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    een heel jaar? Dat is dan idd heel lang.
    Maar ruik je hem dan ook goed? Omdat je zegt heel licht?

    de kleine hammam van rituals ruik ik goed, maar was met drie weken op inderdaad
     
  15. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    amberblokjes inderdaad ook gezien, maar ik heb ook nog waxmelts die ik niet gebruik
     
  16. ClaireDeLune

    ClaireDeLune Bekend lid

    12 okt 2021
    963
    1.689
    93
    Nederland
    Sowieso Lampe Berger geurstokjes, of de Olphactory.
    Ik vind Rituals echt zo overgewaardeerd en vies :|:roflmao:
    En als je toch een mooie, en goede geurverspreider wil kies dan voor Volant. Heerlijke geuren ook. Ik heb de terracotta kleur. Heel mooi design.
    https://nl.volantaroma.com/
     
  17. artie

    artie Fanatiek lid

    27 sep 2021
    2.627
    2.986
    113
    Vrouw
    Geurstokjes die ik nog fijner vind dan die van rituals zijn die van ipuro!
    Die ruik je in een ruimte echt goed en gaan ook niet zo snel leeg als sommige merken.
    Laatste de bamboo geur gehad, was echt heel fijn (en ook veel mensen die als ze binnenkwamen zeiden dat het zo lekker rook hier)
    Je moet ze ook niet zo vaak omdraaien.
     
    mamabri vindt dit leuk.
  18. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.419
    1.800
    113
    Vrouw
    maar dit zijn alleen diffusers geloof ik? Tenminste wat ik zag.

    die heb ik ook, maar dan van medisana, die staat hier ook regelmatig aan ( ik ben nogal van de geurtjes)

    maar voor nu zoek ik alleen stokjes, zodat als ik maar even thuis ben, zoals in de ochtend, het ook lekker ruikt
     
  19. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Ik heb Lampe Berger geurstokjes,
    Altijd de geur ocean breeze.
    Blijf ik constant ruiken...heerlijk
     
  20. ClaireDeLune

    ClaireDeLune Bekend lid

    12 okt 2021
    963
    1.689
    93
    Nederland
    Dan Lampe Berger of Olphactory. Van de laatste heb ik de Cozy. En van Lampe Berger had ik altijd Etoile d'Orient
     

Deel Deze Pagina