Wauw, lekker toch als je kind er zo heerlijk in kan spelen! Wij hebben hem vrijwel niet gebruikt, mijn zoontje vond het vreselijk, al vanaf het allereerste begin. Gelukkig is hij niet zo'n wilde of een sloper, dus ik kan hem redelijk veilig rond laten lopen in huis. Maar de box hebben we met een maand of 11 weggehaald, toen was hij dus al 10 maanden in gebruik als opslagplaats voor speelgoed.
Wij hebben de box opgeruimd toen Dewi 13 maanden was. Het viel ons steeds op dat we er eigenlijk geen gebruik meer van maakten, dus ja dan is de keuze snel gemaakt.
Vind het helemaal niet gek dat je de box nog hebt staan! Ik zelf weet nu al zeker dat de box er tegen de tijd dat mijn meisje ruim een jaar is er ook nog staat... Werk op een kinderdagverblijf en daar zetten we de kindjes van anderhalf ook nog wel eens in de box, het is echt even een momentje voor de kindjes zelf!
Het is denk ik ook echt per kind verschillend, of een kind lang /kort in de box wil. Die van mij had het met 14-15 maanden gezien, dus ja, toen was hij ook snel opgeruimd.
Fenna zit er echt nog dagelijks in. Hij staat gezellig in de woonkamer, zodat ze er echt bij hoort. Nu probeert ze te staan, en anders speelt ze met van alles en nog wat. Ik zou niet zonder willen.
Ruben is bijna 14 maanden en gebruikt de box niet meer dagelijks (of komt dat door de vakantie?) maar hij gaat eerst nog niet weg. Er zijn overdag genoeg situaties waarin ik de box nog even veiliger vind. Daarnaast hebben wij twee honden dus als ik even iets uit de auto moet pakken (bijv.) dan kan hij mooi in de box op mama wachten
Hier heeft de box gestaan totdat mijn zoontje 16 maanden was. Als jou kindje er happy mee is, dan is het toch goed? Lekker laten staan.
Ik twijfel of ik hem moet opruimen. Joey heeft veel vvrijheid en ruimte nodig en na 5 minuten heeft ie het wel gezien in de box.
Hier gaat de box voorlopig ook nog niet weg hoor, ze zit er meerdere keren per dag nog lekker in te spelen.
Hier gaat de box weg als we een tafeltje en stoeltje hebben gekocht, ik weet nog niet wanneer dat is, maar over niet al te lange tijd . Eva zit alleen nog na het avondeten in de box als wij opruimen en de vloer schoonmaken. Ze vindt het niet erg, maar heeft het na een kwartiertje wel weer gezien. Maar als je kindje het nog zo leuk vindt zou ik 'm lekker laten staan totdat de baby er is! Mijn nichtje van 21 maanden heeft vanavond trouwens leuk met Eva in de box gespeeld. Ze ging thuis ook altijd graag in de box, maar ze heeft nu een zusje van bijna 2 maanden, dus de box staat op de hoogste stand nu... ze vond het geweldig dat ze hier in de box mocht!
Hier staat de box nog. Het is er eentje met een hele grote lade eronder en die la kun je niet demonteren. Op de vliering hebben we er geen ruimte voor, dus laten we hem maar staan. Anders was hij al een maand of 3 geleden weggehaald. Ze zit er 's ochtends in als we haar ontbijt klaarmaken. Heb hem nu nog nodig voor ons volgende kindje, daarna verkoop ik hem wel.
Mirre zit sochtends nog zo'n 15-45 min in de box. Meestal max 20 trouwens. Als ze zelf kan lopen komt er een tafeltje met stoeltjes en gaat de box weg. Of als ze er echt niet meer in wilt. Zielig = onzin (alsof het zielig is dat je kindje lekker zit te spelen )