Wanneer doen jullie de box weg??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamma chan, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    De titel zegt het al,,

Ik heb hier nu een kleine man kruipen/half lopen,
    Hij speelt op de mat en staat alleen maar in de box, hij zit meer op de mat dan in de box, tot waneer laten jullie m staan?

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb de bedoeling om 'm te laten staan zolang ze er niet probeerd uit te klimmen :D.
    Nu vermaakt ze zich prima en kan ik tenminste nog even naar boven wanneer nodig (maar mijn dochter is een paar maanden jongen dan jouw kindje)

3. Ik laat hem staan zolang Wayne er nog graag in speelt.
    Hij speelt ook graag buiten de box, maar hij vind het vaak ook nog wel even prettig om in de box te spelen. Vooral vlak voor het eten, en voordat hij naar bed gaat..

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb hem zelfs nog gebruikt toen Dean anderhalf was, als ie bv even een time out nodig had, of even mijn handen vrij wilde hebben, soms kan ie voor dat soort dingen heel handig zijn en ja ik was ook al zwanger van de tweede dus opruimen zat ik niet zitten, hij is juist superhandig!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja das best handig

Ik ben ook zwanger weer, maar om hem nou te laten staan tot juli...

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Die van ons staat nu op marktplaats ;) . Maar m'n dochter heeft de box nooit leuk gevonden -tenzij wij er naast zaten.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach das zo voorbij joh, ik verzamel er ook speelgoed in hahah, en je kindje kan er best nog wel eens in als je effe een veilig momentje wil of alleen willen leren spelen (wat ook erg goed is)

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wij hebben m weggedaan toen Iris een jaar was ongeveer. Ze zat er eigenlijk nooit meer in, niet nodig dus en ook nooit meer gemist.
    We hebben op de plek van de box een kleed gelegd met een tafeltje en een stoeltje waar ze nu vaak aan speelt.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oja mijn man vertelde pas dat er weer een kindje was doodgegaan (die had zichzelf opgehangen aan een koord van het gordijn) was een kindje van 1 jaar (die speelde samen met zijn broertje van 3 geloof ik) kan in een scheet gebeurd zijn, effe naar de wc, effe de deur opendoen kan al genoeg zijn, dan vind ik de box een veilige oplossing ook, moest er net effe aan denken dus dacht meld het nog even (hihi als toegift HAHA)

10. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier met een jaar uit elkaar gehaald. Hij was toc al nooit zijn favoriete plek. En nu hobbelt gewoon overal mee naar toe. Meneer wil overal bij zijn.

11. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Onze dochter vond de box echt niets aan ... Hij werd eigenlijk als opslag plaats gebruikt voor de maxi cosi en wipstoel .. Met 8,5/9 maand hebben wij 'm op zolder gezet...

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij houden de box tot ze eruit komt :) Ik zet haar er altijd even in als ik naar de wc moet of als de bel gaat. Ze zit nu overal aan, op en in namelijk, dus ik vind dat ding wel fijn :)

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    Hier blijft hij gewoon staan.
    Of ie t nou leuk vind of niet, ik vind het erg makkelijk en veilig als ie even in de box gaat, idd om even de was uit de wasmachine te halen, naar t toilet te gaan etc.
    Tis ook een kwestie van wennen denk ik. Hier maak ik er in ieder geval nog elke dag gebruik van.

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier blijft hij staan tot en met de andere kleine er is dus hij zal denk ik pas weggaan als die andere kleine 1 jaar is

Deel Deze Pagina