Hallo, Thijs vindt het heerlijk om met een doekje te gaan slapen. Hij wrijft ermee over zijn gezicht, loopt eraan te friemelen en te zwaaien. De laatste paar dagen laat hij het doekje op zijn gezicht liggen. Ik vind dat niet zo prettig, hij moet natuurlijk wel kunnen ademhalen. Ik ga naar hem toe als hij het doekje op zijn gezicht heeft liggen en haal het eraf. Maar op het moment slaapt hij zo moeilijk en wordt hij daardoor wakker. Nou heb ik het doekje (een badstof monddoekje) op mijn gezicht gelegd en na een paar minuten kreeg ik het toch benauwd. Weten jullie door welke doekjes je kan blijven ademhalen? En waar ik die kan kopen?
Jason vind het ook heerlijk om eerst met een doek te "knuffelen" voordat hij in slaap valt. Ik geef hem nu een hydrofiele luier, die zijn erg dun en volgens mij kunnen ze daar redelijk goed doorheen ademen. En die zijn overal te koop
Hier heeft ze in het begin gewone katoenen spuugdoekjes daarvoor gehad, nu heeft ze een stuk of 8 tutten en 2 knuffels in bed, en gebruikt ze 4 tutten voor op haar gezicht.
Liam heeft er oowk 1 van badstof uit het kraampakket van natalis,, ligt oowk vaak op zijn hoofd omdat Liam het oowk heerlijk vind er meej te knuffelen en aan te zuigen,, Spuugdoek wil oowk nog wel eens helpen en kunnen ze doorheen ademen,, Liefsz
Ik heb hier die tuttel van Difrax waar je de speen aan kan knuffelen, deze http://www.difrax.com/BF_Cuddly_Doll_Large.jpg En die ligt ook vaak zat op zijn hoofd/gezicht. In t begin was ik enorm bang en mocht hij met niks in bed slapen behalve zijn fopspeen. Nu heb ik zoiets van ja hij wilt t graag en vind t prettig, dus zal vanzelf wel gaan huilen als hij hem niet van zijn gezicht af krijgt.
Ik zie dat je zoontje ongeveer net zo oud is als de mijne. Hier ook een badstof monddoekjes knuffelaar, altijd zo'n doekje in de hand en het lag ook weleens op zijn gezicht als hij sliep. Totdat een paar weken geleden ik in de keuken stond en hij bijna stikte in dat doekje; hij had het achterin zijn keel gekregen! Me echt rotgeschrokken, gelukkig zat hij in de box en was ik vlakbij! Nee, hier geen spuuglapjes meer om mee te spelen/knuffelen! Hij is nu gek van een bijtring, dat vind ik een stuk veiliger!
Ik heb een knuffeltje/ tutdoekje van difrax waar hij altijd me in bed ligt en ook door kan ademen mocht het over zijn gezichtje liggen.
Wij hebben een doekje van Snoozebaby. Deze vindt ze heerlijk om mee te knuffelen! Hij is ook vrij dik, waardoor ze hem niet ver in haar mond kan steken. Toch ademend, ik moet het doekje ook wel eens van haar gezicht af halen. Ik schrik er wel van als ze zo ligt, maar toch kan ze er gewoon doorheen ademen.
Finn heeft zo'n doekje van label label...1tje om mee te knuffelen en 1tje aan zn speen! Hij vind ze geweldig!
Tygo heeft al een hele poos een knuffeldoek van happy horse met een schapen hoofdje erop. Ik vind persoonlijk een hydrofiele luier een beetje eng omdat deze best groot is en kleintjes liggen niet stil in bed.
mijn zoon slaapt met eemn hudrofiel luier en trekt hem altijd over zijn hoofd. hij slaapt zo ook veel beter. als hij in de kinderwagen ligt trekt hij ook vaak een spuugdoekje voor zijn oogjes en neusje als hij gaat slapen
Ik ben dus niet de enige. Hij heeft nu zo'n spuugdoekje en als ik hier de reacties lees zou dat veilig moeten zijn. Maar als ik hem op mijn gezicht houd vind ik het toch wel benauwd worden...
Mijn zoontje heeft heel lang met spuugdoekje geslapen. Ook liefst over zn gezichtje. Toen op gegeven moment een zakdoek aan zn speen geknoopt, was ook goed. En sinds de speen weg is, heeft meneer wel zakdoek in bed. Over gezichtje doet ie niet veel meer, maar friemelen zeker nog. En dan pakt ie m nu vast, stopt m onder zn buik en dan is t goed Maar goed lang verhaal Misschien is een zakdoek een optie?
Ik ook hoor! Ik probeer het ook op me gezicht en no way. Maar kleine heeft minder moeite ermee denk k dan. Ik blijf wel altijd bij hem in de buurt, want je weet maar nooit. Ik laat hem in ieder geval nooit alleen in zn bedje met een doekje of wat dan ook!!
't Is maar wat je veilig noemt als ze alles in hun mond gaan proppen en dat doen ze op deze leeftijd Machtelt! Ik zou het dus niet geven als je er niet bij bent. Hier hou ik doekjes erg ver van hem vandaan. Een zakdoek? Brr, moet er niet aan denken!
Ik vind een zakdoek ook een heel eng idee hoor. Dat is super dun en natuurlijk heel makkelijk achter in het mondje te stoppen. Ik zou het ook niet zo snel doen. Merk ook dat de een hydrofiele monddoek ver in haar mondje gaat en het doekje van snoozebaby niet.