Wanneer doen jullie de voetenzak in de wagen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door ProudMum, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Het word steeds kouder s'morgens, afgelopen zaterdagochtend was het maarliefst 11 Gr!
    aangezien wij vaak smorgens veel aan het wandelen zijn voor de boodschappen vroeg ik mij af wanneer ik de voetenzak in de wagen zal gaan doen.

Hoe koud moet het buiten zijn wanneer jullie de voetenzak in de wagen leggen?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    goede vraag, helemaal nog niet aan gedacht.... Ik lees even mee... (en ga me meteen even bedenken waar ik toch ook alweer die zak heb gelaten...;))

3. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Bij ons ligt ie er al in sinds vorige week.
    Ik heb zoiets van ik ben wel aan het lopen maar zij ligt/zit/hangt ´stil´ in die wagen, en als ik het al fris vindt op mijn balkonnetje... :)

4. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Wij hebben sinds vorige week ook de voetenzak in de wagen gedaan. Wij lopen ook s'ochtends en na het avondeten. En dan is het al behoorlijk aan de frisse kant.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou hem er lekker al indoen. Als het warmer is, kan hij natuurlijk ook gewoon open, zit lekker zacht ook natuurlijk :)

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zaten wij ookal aan te denken..
    Wij doen hem er nu ook weer in en laten de rits eventueel nog gewoon open, zodat hij wel lekker warm zit zeg maar en komt er fris windje doe je hem gewoon dicht.

Hebben jullie ookal de winterjassen aan bij de kleine?

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    nee, dat nog niet, ik heb een goed winddicht zomerjasje... Dus die kan nog even, zeker als we meestal pas smiddags weg gaan en de temp inmiddels richting de 20 graden is.

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier ook sinds vorige week de voetenzak erin, lekker warm als het fris is en als het 's middags te warm is kan hij helemaal open. Winterjasje vind ik nog veel te vroeg, nu een 'tussenjasje' en vestje aan en dat is voor nu warm genoeg.

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    hmmm goeie om over na te denken, binnenkort maar eens op zoek naar een goeie voetenzak die moeten we nog kopen.
    martijn zit ook weleens in de buggy, hoe doen jullie het dan?

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    in de buggy: los dekentje over eventueel... of een maillot onder de broek aan doen

11. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Vorig jaar had ik een skipakje gekocht voor in de buggy wat over zijn kleren aan kon.Ik ga er dit jaar weer een halen,vooral omdat ik alles te voet en op de fiets moet doen omdat ik geen auto heb.De voetenzak gaat er vandaag in.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Heb hem al in de wagen! Wij zijn een paar wk terug op vakantie naar Oostenrijk geweest en daar was het vooral 's avonds erg koud, de voetenzak was toen echt ideaal. Heb hem er thuis gewoon in laten zitten. Als het warm is, laat ik hem gewoon helemaal open of rits ik de bovenkant eraf.

13. ProudMum

Dankjewel meiden, vanavond gaat hier ook de zak erin!

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Doen jullie, als je de voetenzak in de wagen doet je kleintje er ook een (winter)jas bij aan. De voetenzak van de Maxi Cosi Mura is vrij dik/warm, dus ben dan bang te het dan weer te warm wordt. Of zal dat wel meevallen?

15. ProudMum

Afgelopen winter hadden wij hier de voetenzak met winterjas

16. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ok. Met welke temperatuur was dat ongeveer? Is nu, op dit moment nog wel aan de warme kant dacht ik?

17. ProudMum

wanneer precies weet ik niet meer, maar wanneer je zelf merkt dat het kouder gaat worden.
    denk half/eind Oktober. En het ligt ook aan je kindje naturlijk! Joey kan wel wat kou hebben. Wat je ook kan doen is een vestje onder een tussenjasje en dan in de voetenzak.

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb hem er gisteren ook in gedaan! Maar alleen nog over de beentjes, anders heeft hij er in de winter niets meer aan.

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gister!
    Nog niet met winterjas, die heb ik nog niet gekocht, maar met een lekker fleecevestje.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hmmm, als ik eht zo lees is ons meisje altijd koeltjes aangekleed. Maar koud heeft ze het nooit. Ze zit nog gewoon zonder voetenzak en met een spijkerjasje met een shirtje met lange mouwen er onder. geen vestje dus. Nou loop ik zelf ook gewoon nog in een dun vest buiten dus ze zal wel op mij lijken daarin:D
    Moet die voetenzak s opzoeken. tot wanneer passen ze daar eigenlijk in?

Deel Deze Pagina