Ik ben nu al drie dagen echt ZO blij! Blog al een geruime tijd voor een vrouw en die blog loopt goed, heel goed. Kreeg ik van de week een appje. Of ik er interesse in had om een weekend met het gezin naar Disneyland Parijs te gaan om verslag te doen van een nieuw Disney product. Nou..uehhh...grapje zeker!? Ik was al helemaal hyper door dat bericht alleen al, want ze bleek zelf niet te kunnen, maar wilde toch graag iemand laten gaan. Dat was ik dus . Het mooiste is nog: We zitten in HET Disneylandhotel en alles is verzorgt. Van het eten, tot aan het slapen, tot aan het vervoer. En dat voor drie heerlijke dagen . Eigenlijk was dit ons droomhuwelijksreisje, wat er door de financiën nooit van is gekomen. Alleen nu kost het me twee blogs en 10 minuten van mijn tijd om te kijken naar een computerspel, zelfs mijn broertje mag mee.
Hahaha daaaar springt mijn broertje in. Die mag lekker dat spelletje spelen, ik maak wel een verslag van zijn bevindingen .
O wow! Ben werkelijk zo jaloers hihi maar gun het je van harte. Heel veel plezier en ik verwacht ook wel hier een verslag met foto's enzo ben zo benieuwd naar het disney hotel. Wanneer ga je?