kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kisiver, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kisiver

kisiver Lid

27 aug 2009
    16
    0
    0
    groenteboer
    wolvega
    hallo allemaal

ff een vraagje
    14 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie
    en dan volgens mij berekening zou 28 aug mijn meest vruchtbare dag zijn.... nou heb ik de laatste 3 dagen licht roze/bruine afscheiding en ook 1 keertje beetje bloed gehad kan ik nu zwanger zijn?? heeft iemand daar ervaring mee??? zou pas volgende week ongi moeten worden

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    hey meid,

Ik zou gewoon nog een weekje wachten en dan een test doen, dan heb je meer duidelijkheid.

Het is natuurlijk mogelijk dat je zwanger bent, maar het hoeft niet.. Ben je al lang gestopt met anticonceptie, en weet je ook hoe lang je cyclus is?

3. kisiver

kisiver Lid

27 aug 2009
    16
    0
    0
    groenteboer
    wolvega
    ik ben pas sinds 11 augustis gestopt met de pil...
    en voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus gewoon 28 dagen... dus er van uit gaand dat dat nu ook nog zo is.....
    maar wat zou dat slijm kunnen zijn dan??? ik bedoel ik weet niet
    of je dat ook hebt tijdens je zwangerschap zeg maar... heb je dan ook van dat roze/bruine afscheiding?

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    hey meis,

Ik hoop voor je dat je cyclus direct weer net zo mooi is als voor je aan de pil ging! Maar van wat ik hier in het afgelopen jaar op het forum heb gelezen is dat lang niet altijd het geval jammergenoeg..

Het zou idd best kunnen dat je vruchtbaarslijm hebt gehad, de enige manier om er achter te komen of dat het echt is, is door ovutestjes te gebruiken of te tempen.

Of die dingen ook voorkomen tijdens een zwangerschap zou ik niet weten, wij zijn inmiddels bijna 13 maanden bezig voor de eerste, en het is nog geen enkele keer raak geweest.
    Hoop dat andere meiden hier ook nog ff reageren om hun visie te geven..

Hoop dat je over een weekje goed nieuws hebt, zou natuurlijk super zijn als het de 1e ronde raak zou zijn!

Liefs!

5. kisiver

kisiver Lid

27 aug 2009
    16
    0
    0
    groenteboer
    wolvega
    dan zijn jullie ook al best wel lang bezig... ik hoop dan voor jullie dat het dan nou een x raak mag zijn....bij ons wordt het ook de eerste
    vind het echt zo spannend allemaal... ik zag ook staan dat jullie naar de dokter moeten....ik hoop echt niet voor je dat er uit komt dat je onvruchtbaar bent of je man/vriend... dan heb je wel een reden natuurlijk waarom het niet lukt maar dan gaat het alleen nog maar lastiger worden.... maar 1 troost mijn ouders zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden in die tijd ook naar dokter geweest en waren gewoon allebei vruchtbaar soms duurt het gewoon lang.... ik wens je heel veel succes bij de dokter en dan maar hopen dat het een goede uitslag is.....

liefs

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Hoi Kisiver,

Er wordt gezegd dat je bruin/roze verlies kunt hebben door een innesteling, maar dit hoeft niet bij iedereen zo te zijn.

Ik heb dit ook gehad toen ik net gestopt was met de pil. ( bruin / roze verlies door ontpillen ).
    Mijn lichaam heeft best een tijdje nodig gehad om te ''ontpillen''.
    Zeker als je een tijdje de pil hebt gebruikt, kunnen er rare dingen met je lichaam gebeuren omdat de hormonen van de pil eruit moeten zeg maar.

Ik ga voor je duimen meid !!
    Houd je ons op de hoogte ?

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Hoihoi,

spannend allemaal he?
    Omdat je nog maar net met de pil gestopt bent kan het heel goed bij het ontpillen horen. Maar het kan natuurlijk ook een innestelingsbloeding zijn. Heb weleens gelezen dat maar weinig meiden dat hebben.

iig suc6 met zwanger worden.

liefs emmalotte

Deel Deze Pagina