Wanneer doen jullie het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Matilde, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Zoals mijn tiltel al aan geeft, wanneer doen jullie het rondom je eisprong?
    Elke dag, om de dag, op de dag van je eisprong op de dag ervoor en erna?

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij deden het om de dag in de week voor en na mn ei. En drie dagen achter elkaar op de dag van mn ei, de dag ervoor en de dag erna. In ronde drie was het raak ! Succes meis .....

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

mijn hele cyclus door ongeveer om de dag en in de week dat ik schatte dat mijn eisprong was ongeveer elke dag....met resultaat

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    wij doen het vanaf dat het kan ;) tot aan dat het niet meer kan en dan om de dag en rond ei proberen we elke dag, maar weet niet precies wanneer mn ei is, dus als ik maar iets voel ga ik ervoor ;)

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    wij doen in de week van mijn eisprong het om de dag en zorgen ervoor dat de laaste dag de dag is voor mijn eisprong :D

6. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Wij weten niet wanneer ik precies mijn eisprong heb.. Dus we doen gewoon meestal 1 keer in de 2 dagen. Sinds dat sperma 48u nodig heeft om zich fatsoenlijk te ontwikkelen.

Weet niet of het resultaat heeft opgeleverd.. zit nu op dag 26

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!!

Vanaf de dag dat mn ongi om is, en ik rond de 40 dgn zit (van mn cyclus, dus de dag dat ik ongi zou moeten worden) om de dag.. liefst nogmeer..

onregelmatige cyclus dus weet niet wanneer mn ei is :D

liefs xx

8. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hoi hoi,

wij doen het de 3 dagen rondom mijn eisprong en daaromheen ook gewoon als we zin hebben. Vorige keer was ik op die manier in ronde 3 zwanger.

Succes ermee!

9. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    iedere dag :D

deze maand alleen als we zin hadden en rondom mijn ei (was ip maandag), zijn we zaterdags begonnen, zondagnacht (toevallig wakker) en maandagavond.

ik weet niet of het heeft geholpen, want ik ben nu 3dagen overtijd maar heb wel bruine afscheiding gekregen sinds een paar uur, dus ik hoop dat alles goed op zijn plekje blijft zitten.. :)

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Meestal om de dag en net zoals alle andere dames hier rond mn ei elke dag :D

11. Emmely

Emmely Niet meer actief

Om de dag.. Gisteren volgens de berekeningen mijn ei gehad. Maandag voor de laatste keer geklust. Misschien vandaag nog wel een keer, wie weet ;)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Om de dag, en vanaf positieve ovulatietest 4 dagen achter elkaar.

13. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Euhh, wij zijn denk ik rampetamers hahaha, deze cylus nog maar 2 keer niet gedaan (afgelopen 2 dagen omdat mn man weer aan t werk is sinds deze week en erg moe is). Nu moet ik zeggen dat ie waarscijnlijk superzaad heeft hoor haahaha,

Bij onze eerste hadden we in t weekend van de eisprong t wel 6 keer gedaan hahaha (waren een jaar bij elkaar en dat moest natuurlijk gevierd worden :D )...

Toen was t ronde 3 en zit nu op ronde 4 dus hoop dat t snel raak is!

14. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij deden het ook om de dag, maar we hadden besloten het vorige maand eens een keer elke dag te doen, pffff vermoeiend, haha. :D
    Maar we werden beloond voor het harde werken, ;) haha want het was RAAK! :)

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Stippeltje hoe verloopt je zwangerschap?

Geniet je nog lekker?

16. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meis,

Lief dat je het vraagt...
    Genieten is er niet echt bij... :(
    Kijk maar even http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/182461-licht-bloedverlies-prikkelbare-darm-syndroom-5-weken-zwanger.html
    Ik ben toch zo bang en onzeker!
    Miss omdat het de eerste keer is, maar de dokter zegt zoiets ook niet voor niks toch?
    Morgen weer een echo dus ik hoop zo dat ons beebje gegroeid is!

Hoest bij jou? Al iets wijzer?? :)

Liefs

(Sorry was ff off-topic!)

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    normaal wanneer we zin hebben
    in de week van mn eisprong om de dag

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Wij doen het om de dag, omdat ik nog niet echt weet wanneer mijn eisprong is.

19. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Wij doen het eigenlijk om de dag. Ik heb ook een vrij onregelmatige cyclus dus ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong heb.
    Ik wil eigenlijk nog niet starten met ovulatietesten. Dus voorlopig proberen we het gewoon om de dag.
    Met mijn vorige zwangerschap deden we in ronde 9 het ook om de dag. En toen was het raak.

Nu zitten we in ronde 6 voor een tweede en ben vanochtend helaas ongesteld geworden. Dus deze maand heeft om de dag helaas niet geholpen.

Liefs J

Deel Deze Pagina