Zoals mijn tiltel al aan geeft, wanneer doen jullie het rondom je eisprong? Elke dag, om de dag, op de dag van je eisprong op de dag ervoor en erna?
Wij deden het om de dag in de week voor en na mn ei. En drie dagen achter elkaar op de dag van mn ei, de dag ervoor en de dag erna. In ronde drie was het raak ! Succes meis .....
mijn hele cyclus door ongeveer om de dag en in de week dat ik schatte dat mijn eisprong was ongeveer elke dag....met resultaat
wij doen het vanaf dat het kan tot aan dat het niet meer kan en dan om de dag en rond ei proberen we elke dag, maar weet niet precies wanneer mn ei is, dus als ik maar iets voel ga ik ervoor
wij doen in de week van mijn eisprong het om de dag en zorgen ervoor dat de laaste dag de dag is voor mijn eisprong
Wij weten niet wanneer ik precies mijn eisprong heb.. Dus we doen gewoon meestal 1 keer in de 2 dagen. Sinds dat sperma 48u nodig heeft om zich fatsoenlijk te ontwikkelen. Weet niet of het resultaat heeft opgeleverd.. zit nu op dag 26
hee!! Vanaf de dag dat mn ongi om is, en ik rond de 40 dgn zit (van mn cyclus, dus de dag dat ik ongi zou moeten worden) om de dag.. liefst nogmeer.. onregelmatige cyclus dus weet niet wanneer mn ei is liefs xx
Hoi hoi, wij doen het de 3 dagen rondom mijn eisprong en daaromheen ook gewoon als we zin hebben. Vorige keer was ik op die manier in ronde 3 zwanger. Succes ermee!
iedere dag deze maand alleen als we zin hadden en rondom mijn ei (was ip maandag), zijn we zaterdags begonnen, zondagnacht (toevallig wakker) en maandagavond. ik weet niet of het heeft geholpen, want ik ben nu 3dagen overtijd maar heb wel bruine afscheiding gekregen sinds een paar uur, dus ik hoop dat alles goed op zijn plekje blijft zitten..
Om de dag.. Gisteren volgens de berekeningen mijn ei gehad. Maandag voor de laatste keer geklust. Misschien vandaag nog wel een keer, wie weet
Euhh, wij zijn denk ik rampetamers hahaha, deze cylus nog maar 2 keer niet gedaan (afgelopen 2 dagen omdat mn man weer aan t werk is sinds deze week en erg moe is). Nu moet ik zeggen dat ie waarscijnlijk superzaad heeft hoor haahaha, Bij onze eerste hadden we in t weekend van de eisprong t wel 6 keer gedaan hahaha (waren een jaar bij elkaar en dat moest natuurlijk gevierd worden )... Toen was t ronde 3 en zit nu op ronde 4 dus hoop dat t snel raak is!
Wij deden het ook om de dag, maar we hadden besloten het vorige maand eens een keer elke dag te doen, pffff vermoeiend, haha. Maar we werden beloond voor het harde werken, haha want het was RAAK!
Hey meis, Lief dat je het vraagt... Genieten is er niet echt bij... Kijk maar even http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/182461-licht-bloedverlies-prikkelbare-darm-syndroom-5-weken-zwanger.html Ik ben toch zo bang en onzeker! Miss omdat het de eerste keer is, maar de dokter zegt zoiets ook niet voor niks toch? Morgen weer een echo dus ik hoop zo dat ons beebje gegroeid is! Hoest bij jou? Al iets wijzer?? Liefs (Sorry was ff off-topic!)
Hoi hoi, Wij doen het eigenlijk om de dag. Ik heb ook een vrij onregelmatige cyclus dus ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong heb. Ik wil eigenlijk nog niet starten met ovulatietesten. Dus voorlopig proberen we het gewoon om de dag. Met mijn vorige zwangerschap deden we in ronde 9 het ook om de dag. En toen was het raak. Nu zitten we in ronde 6 voor een tweede en ben vanochtend helaas ongesteld geworden. Dus deze maand heeft om de dag helaas niet geholpen. Liefs J