Hoeveel dagen na de innesteling kan je testen. Heb namelijk ongi krampen gehad paar uur geleden.. Is nu al over. Had gelezen dat dit een innestelingskrampje kan zijn.. Hoeveel dagen na je innesteling kan je testen?
Ik heb gelezen dat je direct na de innesteling hcg aanmaakt maar dan is de hoeveelheid nog te laag om te meten met een zw test. Volgens mij kun je 5 dagen na de innesteling wel een testje wagen. Sommige vrouwen testen al heel vroeg positief, bij anderen duurt het al wat langer.
heb zondag hele erge krampen en buikpijn gehad,dacht dat dit mijn innesteling eens zou kunnen zijn. Mijn temp ging ook naar benenden. Dus heb een ovu test er tegen aangegooit waarbij ik wel ee streepje zag. Gisteren was de test helemaal negatief zelfs geen indroog lijnte met ovu test. DUs dacht ik doe even een zwangerschaps test. Die was dus super negatief Ik moet tot zondag het is zeker te vroeg. Ook al voelde ik me wel zwanger. De krampjes en steekjes beginnen langzamerand te verdwijnen
misschien idd nog wel wat te vroeg ja heb voige maand ook ontzettend veel last van mn ei gehad tot aan mn ongi.. nog even een paar dagen geduld hebben
Ik denk hier miss toch wel kleine kans. Temp is normaal 37,2 en was gedaalt na 36,9 en nu staat hij al paar dagen op 37,1. Als hij nog verder zakt is het wel balen. Had het toch wel gehoopt,vooral mooi begin in het nieuwe jaar!
hallo ik heb vanaf zondag ook zeurende buikpijn onderaan mn buik sinds die dag ook erg misselijk en heb tot aan vandaag zeker wel een paar keer overgegeven ik ben ook verkouden dus hoop nie dat ik daarvan moet overgeven.geen griep> temp is 37.4 al 2 dagen. heb nog wel de zeurende pijn in de buik vanaf zondag testen negatief moet maandag ong worden had een onregelmatige cyclus maar die is al 2 maanden op 34 dgn dus hopen dat het zo blijft dan zou maandag me nod zijn. me borsten zijn groter zachter en mn tepelhoven groter en zacht. wie kent dit! en zou het door de verkoudheid kome dat ik zo overgeef? liefs mara
Je kan ongeveer 10 dagen na je ei testen. Dus een dag of 5 na de innesteling zou ik eens een testje wagen. Wanneer is je nod?
Ik weet niet wanner mijn nod is.. zit nu op dag 26.. Wou alleen ff weten dat als die ongi pijn mijn innesteling of iets was, dan kan ik dus over een paar dagen testen,.. En als dat het niet was .. dan weet ik dat ook gelijk