Pijnlijke Borsten!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hbbeestje, 6 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje bezig. maar laatste tijd (praat ik over 5maanden ongv. gelee is het begonnen (eindelijk ontpilt misschien?) .) zijn mijn borsten steeds pijnlijker aan het worden,

ik heb een regelmatige cyclus, (29dgn)

laatste keer ong. was 13December en ik krijg na 16dagen (Dat was dus 29dec.) altijd zéér pijnlijke borsten!! echt pijn doen ze gewoon, me tepels en soms ook gehele borsten, en daarbij zijn ze ook zwaar. en warm) . (sorry dat ik zo clear alles neer zet maar ik praat waarover het gaat ;)).

Oh en ook, daar heb ik ook lastvan, dat ik vaak eierstok steken krijg!
    dokter zegt dat dat normaal is, maar de tijden kloppen niet hij zei dan is het je eiersprong maar ik weet het zeker van niet. tis meestal een paar dagen voor me ongesteldheid heb er nooit opgelet maar nu ik er meer mee bezig ben. zal ik eens opschrijven wanneer ik die steken krijg!!

pijnlijke borsten houdt aan tot mijn ongesteldheid.

hebben meerdere hier last van? en wat doen jullie er tegen?
    en is het ook een teken van vruchtbaarheid?? of evt. een eiersprong?

bedankt

2. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik heb ook altijd direct na mijn eisprong last van pijnlijke borsten en dat blijft aanhouden tot mijn menstruatie en soms is het wat minder en soms kun je ze niet aanraken want dan kan ik wel janken ..

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ook helaas.
    Echt vervelend want ik denk elke keer dat het raak is

4. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    maar niemand een tip waardoor de pijn minder wordt, en inderdaad het gevoel is net als je borsten zich klaar m aken. maarja geen garantie ;)

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik heb dit ook altijd begint rond de 11e dag van mn cyclus en meestal na mn ei houdt het op...

Alleen nu doen ze nog steeds zeer...!!!

6. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik denk niet dat je er wat aan kan doen,maar als het wel zo dan wil ik het ook wel weten ;)

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb het altijd vanaf mijn eisprong t/m mijn nod datum

is nu ietjes minder geworden ( wij al 13 maanden bezig pffffffffffffff ) maar alsnog wil ik dat er in geknepen wordt rond die periode..

helaas valt er niet veel aan te doen dan een goed bh ( of sport bh )

Deel Deze Pagina