Wanneer doen jullie je kindje in bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    's Ochtends of 's avonds tijdens een omkleedmoment. Verschilt een beetje. Julia wordt er eigenlijk alleen maar wakker van, alhoewel ze van een lang badje wel moe wordt, dus dan is ze niet meer heel lang daarna zo gezellig. Maar ik leg haar nooit meteen daarna in bed, dan is ze veel te druk van het spelen in bad.

2. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Onze zoon gaat niet perse 's avonds in bad; zodat hij er dan lekkerder op zou slapen ofzo. De ochtenden gebruik ik onder andere voor mijn huishouding, de middagen veelal om wat buitenshuis te kunnen gaan doen (met of zonder hem) en 's avonds nemen wij altijd rustis aan en zijn wij nooit zo heel druk en dus vandaar dat wij dan baddertijd in hebben gelast. Bijkomend voordeel: zo kan papa hem ook nog eens in bad doen als hij thuis is van zijn werk ;)

Ik douche wanneer het mij uitkomt en niet afhankelijk van hem. Ik stap gerust ;s ochtends om 7:00 onder de douche als hij nog slaapt, of om 09:00 als hij zijn papfles heeft gehad en hij in de box aan het spelen is en ook wel als het bijna 15:30 is en hij bijna toe is aan zijn hapje. Als ik wil douchen ga ik douchen. Hij jammert wel eens als ik volgens hem net een minuutje te laat bij hem ben, omdat hij toe is aan zijn hapje, maar nooit overstuur of echt huilen. Ik zeg dan gewoon vanuit de badkamer: 'mama komt er zo aan' en dan doe ik gewoon tegen hem kletsen. En dan vind hij het prima. Ons mannetje is wat dat betreft gelukkig wel geduldig.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dat varieerd, N. gaat niet elke dag in bad vanwege haar extreem droge huid.
    Meestal s'avonds (als ik vrij ben) anders douchen we samen in de ochtend. Direct bij het opstaan! De andere keer voor haar middag tuk!
    Geen peil op te trekken, ligt maar net aan wat ik allemaal moet doen die dag!

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik doe de jongste 's ochtends voor zijn slaapje in bad.
    En mijn oudste na het avondeten.

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier gaat de kleine vent ook voor dat hij gaat slapen in de avonduren
    dat is meestal tussen 6 en half 7
    dan de fles en dan tukt hij door tot de volgende ochtend

6. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Hier bijna altijd 's avonds, voor het slapen. En niet elke dag, maar om de dag ( mits ze natuurlijk vies zijn)

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hij gaat eigenlijk altijd s'avonds in bad of douchen. Meestal rond 18.30. Daarna zijn yoghurt of kwark en rond 19 uur tandenpoetsen en naar bed.

8. Maia

Maia Niet meer actief

Ik doe haar dan niet in bad maar douche samen met haar ;)

en dat doen we ongeveer 1,5 uur na haar eerste voeding 's ochtends (dus rond half 9/9 uur). Eer we klaar zijn is het dan vaak 9:30 en dan gaat ze slapen. Soms is ze wat langer wakker, dan neem ik haar gewoon naar beneden in de box tot ze moe is. Maar ik heb het nog nooit 's avonds gedaan.

Deel Deze Pagina