Hoi! Mijn dochters hebben voor sinterklaas een hengelspel gekregen D onder het motto, ik wilde het zelf en heb het nooit gekregen hihi). Nu lijkt het er op dat de bekjes van de visjes lam worden waardoor je de visjes nooit uit "het water" krijgt. Hebben jullie tips zodat het wel weer leuk wordt? Ik zou het zo vervelend vinden als mijn moeder toch gelijk krijgt hihi Het gaat om dit spel: Google Afbeeldingen resultaat voor http://media.intertoys.nl/Images/Generic/Products/Article/585645.jpg
Goh ja dat weet ik nog, heb ik zelf ook mee gespeeld!! Kan me inderdaad herrineren dat ik wel degelijk beet had, maar het visje niet mee omhoog kreeg... geen idee hoe je dat op moet lossen eigenlijk... Jammer, dan heb je er dus maar 1 maand iets aan gehad...
Wij hebben die ook gehad en snel weer weggegooid omdat die visjes niet te vangen waren. Elke keer schoten die lijntjes meteen uit de mondjes van de visjes.
Dat spel herken ik van vroeger! En inderdaad, de visjes kwamen niet of nauwelijks mee uit het "water".. Heb helaas geen tips voor je, wel leuk dat het nog bestaat
Je zou toch denken na zoveel jaar dat er toch wel verbetering in zou zijn.. Blijkbaar niet dus. Balen dat het zo snel kapot/niet werkt.