Veel pijn in onderbuik en maag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Helena8, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena8

Helena8 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger, maar heb al vanaf het begin (voordat ik overtijd was) al last van mijn buik (onderbuik links, recht, lies en in het midden) en maag. Dit maakt mij erg ongerust. Ik krijg pas volgende week vrijdag mijn termijnecho. Ik heb nog geen bloed verloren maar heb wel een klein beetje geel achtige afschijding. Wat kan dit zijn. ik maak me erg ongerust en ben bang voor een miskraam. Het is mijn eerste zwangerschap dus weet helemaal niet wat me te wachten staat. voor de rest hebt ik niet veel last van zwangerschapverschijnselen, alleen heel veel aderen op mijn borsten, buik en benen wat gevoelige tepels. Kunt u mij een advies geven wat ik moeten en, en hoe ik van deze onzekerheid af kom want ik maak mezelf alleen maar gek.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Helena8,

ik kan je niet geheel van je ongerustheid afkrijgen, want dat doet de echo volgende week vooral! Ik kan je wle zeggen dat er heel veel mensen zijn die net zwanger zijn en niets voelen. Dit wil helemaal niets zeggen. Het ene lichaam reageert nu eenmaal anders dan het andere. OOk is het een goed teken dat je geen bloedvelries hebt gehad. De steekjes die je voelt zijn nu groeipijntjes en dus eigenlijk alleen maar een goed teken. Er kan niets groeien zonder dat er pijntjes bij komen! De afscheiding is hormonaal en helemaal niet erg. Dit zal gedurende de zwangerschap wel vaker voorkomen en in alle kleuren van de regenboog. Dus probeer een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam! Je kunt dus verder niets doen, alleen proberen als je pijn hebt, jezelf te ontspannen. Zorg maar goed voor jezelf.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina