Dus ik ben nu 10+1, banner klopt niet. En sinds gister na de seks voelde mijn baarmoeder heel naar. Oke, dat kan gebeuren, dat gebeurd wel vaker. Alleen na een paar uur deed het nog steeds pijn, in vlagen dan wel. En nu, een dag later heb ik daar nog steeds last van! Alsof het steeds samentrekt, verkrampt en dan weer even ontspant! Iemand die dit herkent? Mij gerust kan stellen of niet??
Heb gisteren ook betrekking gehad en vandaag ook last van een heel gespannen buik die trekt, niet fijn
toevallig vandaag opgezocht en het kan geen kwaad omdat het nu allemaal beter doorbloed is en je normaal en lege baarmoeder hebt voel je dat samentrekken van je baarmoeder niet bij een orgasme en nu dus wel en kan idd even aanhouden maar mocht je het niet vertrouwen gewoon de vk bellen groetjes
vervelend he dat gerommel Hebb dat normaal als ik ongi word gerommel onderin de buik Nu zijn het je darmen..pfff
jeetje vervelend blaasontsteking is je vriend daar ook op getest van kan zijn dat hij het je misschien geeft... elke keer aan de andere kant de zuurgraad van zwangere vrouw veranderd veel