Misschien zwanger ik kan niet wachten met testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emem, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emem

Emem Lid

22 feb 2008
    8
    0
    0
    Student
    Breda
    Hallo allemaal

Ik denk dat ik zwanger ben. het is geheel ongepland maar ik zou ontzettend blij zijn als ik toch echt zwanger ben!
    Ik zou pas weer rond 12 maart ongesteld moeten worden, dus duurd nog een paar weken voordat ik echt kan testen.
    maar ik ben heel erg bang voor teleurstelling dat ik toch niet zwanger ben.
    Ik zit mezelf hier helemaal gek te maken, en heb nu het idee dat ik ook wel schijnzwanger zou kunnen zijn.

Ik heb heel af en toe lichtje krampjes rechts onder in me buik.
    En soms geheel in mn onderbuik. Dus ik weet niet of dat wat zegt.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heb je een nod overgeslagen dat je denkt dat je zwanger bent? Want als je 12 maart pas ongi zou moeten worden zou het kind nog gemaakt moeten worden hoor ;)

en als je overtijd bent, dan kan je toch al testen?

3. hoihoi
    ik moet zelf ook 12 mrt ongesteld worden...dat is pas over ongeveer 2 weken ...dus je kan eigelijk nog niet eens zwanger zijn nu.. of heb je vorige maand overgeslagen? dan zou t wel kunnen natuurlijk.. wanneer ben je voor t laatst ongesteld geweest dan?
    ik denk dat die steekjes enzo je ei zijn!
    dus als je zwanger zou willen worden zou ik zeggen hup aan de klus ;)

4. Emem

Emem Lid

22 feb 2008
    8
    0
    0
    Student
    Breda
    het moment waarvan ik denk dat ik zwanger ben geworden was net 2 dagen nadat ik ongesteld ben geweest. Ik weet niet of je dan al vruchtbaar bent?
    Misschien zijn het wel krampjes van de spanning

Ik deze maand ook nog geen pil geslikt

5. nou meid dan ben je van dat moment niet zwanger!
    klinkt hard maar 2 dagen na je ongesteldheid kan je nooit een eisprong hebben gehad dus dan was je niet vruchtbaar..
    ik denk dan dus echt dat die krampen van je eisprong afkomen omdat je nu de pil niet slikt kan je dat nu voelen!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    sluit me bij marieke aan. Er komen wel eens eisprongen voor vlak na de menstruatie maar maar heel zelden. Wat je voelt is hoogstwaarschijnlijk je eisprong óf ontpillen. Als je namelijk voor het eerst stopt met de pil kun je hevige 'afkick'-verschijnselen krijgen!

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sluit me ook aan bij de rest.

Als je inderdaad 12 maart pas ongesteld moet worden, en dan in het mooiste geval, zou je pas 28 februari een eisprong hebben (die dan pas bevrucht kan worden)

Soms zijn eisprongen inderdaad eerder, maar 2 dagen na je menstr. lijkt me wat kort.

8. Emem

Emem Lid

22 feb 2008
    8
    0
    0
    Student
    Breda
    sinds ik dacht dat ik misschien zwanger zou zijn, wil ik nu ook echt een kindje. En krijg het niet meer uit mijn hoofd :D en ben nu dus echt bezig met klussen.
    Mijn vriend zie ik alleen in het weekend, omdat we een eindje van elkaar vandaan wonen. Hij weet niet dat ik bezig ben met deze kinderwens. maar ik weet wel dat hij ontzettend graag een kindje wil!
    Dus eigelijk word het een soort van verrassing.

Nou hebben we gisteravond nog seks gehad. Dan is denkik wel de kans vrij groot dat ik zwanger zou raken. Dat hoop ik wel!

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier zakt mn broek echt vanaf, sorry!

Een verrassing voor je vriend, dat je zwanger raakt...

Zoiets doe je toch met z'n tweeen in overleg?

10. Emem

Emem Lid

22 feb 2008
    8
    0
    0
    Student
    Breda
    Hij zelf heeft het er vaker over gehad. Ik wilde er overna denken. Maar omdat ik begin van de maand pil was vergeten en dacht dat ik zwanger was, dacht ik van een kindje krijgen zou geweldig zijn! en heb daarom ook me pil niet meer geslikt.

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    een verassing :confused: :confused: ben je wel wijs
    en kind wil je omdat je er beide achter staat
    en niet stiekem

Daardebij ga eerst eens samenwonen etc en kijk dan eens verder

En zo te zien weet je nog niet eens hoe het werkt enz ga daar je maar eerst in verdiepen en je vriend op de hoogte stellen
    Denk dat ie ook zal zeggen of je niet wijs bent :oops:

Sommige mensen :evil:

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat zal allemaal wel....

Het krijgen van een kindje is ook mooi! Maar zoiets doe je wel in overleg. Mn man wilde ook graag kids, maar als ik zonder overleg gestopt was met de pil, dan had ie me afgemaakt!

En samenwonen, lijkt me ook slimmer...

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

**hijst broek ook weer op**Idd het is geen kado dat je even voor mekaar wipt :confused: man dit is een leven lang verbintenis met elkaar, met ze 3en. Daar gaan gesprekken aan vooraf betreft wonen in jullie geval, opvoeding financeering..ALLES! :-s dit is niet iets wat je iemand "kado" doet! :-k

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Thnx beastie.. begon het al koud te krijgen ;)

15. Emem

Emem Lid

22 feb 2008
    8
    0
    0
    Student
    Breda
    nogmaals hij wil het ontzettend graag.
    Maar ik moest nog aan het idee wennen.
    Wij werken allebei dus dat is het probleem niet.

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    lijkt me dan toch eerst verstandig om eens samen te gaan wonen een kind voed je ook met zijn 2en op dus heeft recht op een vader en moeder onder 1 dak! en zal het maar eens gaan vertellen dat je ben gestopt met je pil.. want het stiekemd oen of hij het nu wilt of niet zal ik toch echt NOOIT doen...

17. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
  18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hihihihi ... ook mijn gevoelens ;)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik schrik me eigen ook wild van de berichten van jou Emem.

Mijn man wilde ook graag kinderen maar het is toch wel een keuze die je samen moet maken, vind dit niet echt iets om je vriend mee te verrassen?! Het is geen kaartje voor een voetbalwedstrijd!

Als jullie besluiten ervoor te gaan samen kun je hem wellicht een keer verrassen met een positieve zwangerschapstest maar dit vind ik echt niet juist! Bovendien zijn er wel meer mensen die graag een kindje willen maar je moet toch echt samen bepalen wanneer die tijd rijp is! Het wel willen en er echt voor gaan zijn 2 aparte dingen!

Bovendien is een stabiele relatie wel noodzakelijk voor het opvoeden van een kindje en als jullie niet bij elkaar wonen lijkt me dat nog geen stabiele relatie!

Dus ik wil je bijna smeken dit plan niet door te zetten, je hebt het over een mens waar je de rest van je leven voor moet zorgen he! Geen hamster!

20. Niet meer actief

Ik val even van mijn stokkie.
    Dit vind ik de stomste verrassing ooit.
    Ben je wel goed in die boven kamer van je?

Deel Deze Pagina