Hey Elke, Mijn cyclussen zijn ook wat langer als normaal en ben vorige maand begonnen met etos zwanger worden en ik had gelijk een kortere cyclus! Standaard is (of was) bij mij tussen de 35 en 39 dagen, afgelopen maand zat ik op 31 dagen! Dus ik hoop dat dat aan blijft houden. (of dat ik volgende maand zwanger ben natuurlijk ) Ik heb nog niet gebeld want de fert.kliniek hier in de buurt moet je wel een verwijzing hebben van de ha. Maar dan kun je ook binnen 48 uur terecht. Dus ik ga eerst nog even 2 maanden verder, dan heb ik een compleet logboek van temperaturen en ovulatietesten en heb ik dus ook niet de kans om teruggestuurd te worden. Maar jou cyclussen zijn wel heftig lang zeg
Wij zijn na een jaar naar de huisarts gegaan. Die twijfelde in eerste instantie nog, gezond jong stel...., maar toen ik vertelde dat mijn moeder al vanaf haar 35e in de overgang begon te raken, vond ie het toch een goed idee. En nu blijkt dus maar dat het een goede beslissing is geweest. Aan de andere kant: ik had niet hoeven aandringen hoor, zo'n schat is het ook wel. En dan nog wat; ik ben doktersassistente en de termijn is 1 jaar. Niks 2 jaar. Ik krijg een beetje het idee dat hij zich er makkelijk van af wil maken.. Petje af voor je eigen initiatief ! Succes.
Natasja, Alle basisverzekeingen vergoeden de behandelingen. Moet bij de intake ook al je verzekeringspapieren meenemen. Het is medisch gegrond. Problemen krijg je bij bijvoorbeel cosmetische behandelingen. Groetjes Elke ps heb je zelf negatieve ervaringen met vergoedingen?
Ik ben vorige week naar de huisarts geweest...heb nooit getempd of ovulatietesten gebruikt en ik mag na 16 maanden gewoon naar de gyn in het ziekenhuis. Ik moet a.s. maandag. Ik heb ook aan de dokter verteld hoe onzeker ik ben en dat ik er doodongelukkig van word zolang ik niet weet of alles goed is met me. Ze vond me wel jong....en vond dat ik alle tijd had en ze wilde zeker weten of ik nu al de molen in wilde maar ik mocht toch! 2 jaar is echt belachelijk! Is je dokter er elke dag de meeste werken maar 4 dagen namelijk! Dan ga je gewoon op de dag dat je eigen dokter er niet is! Ik ben toevallig net overgestapt van een **** dokter die mij ook noooooit zou doorsturen omdat ik pas 22 jaar ben maar omdat ik nu getrouwd ben mocht ik naar mijn man zijn dokter. Sommige dokters pfffffff.......... Succes meid...en gewoon lekker doorblijven zeuren! Groetjes Debby
Nee hoor, heb zelf gewoon bij de gyn gelopen in een ziekenhuis. Maar ze hebben soms van die rare regels. Je kiest er zelf voor om naar die kliniek te gaan toch, de dokter wil je nog niet door verwijzen, daarom mijn antwoord.