Ik heb even een vraagje. Heb wel eens van die verhalen gehoord van vrouwen die na het vrijen nog even met de benen omhoog blijven liggen/hangen/etc, om zo een beetje de zwemmers te "helpen". Ik vroeg mij af of dat ook echt de kans op bevruchting groter maakt. Ik zelf ga altijd na het vrijen even naar het toilet om "uit te plassen", zeg maar. Dit doe ik al van jongs af aan, om zo blaasontstekingen te voorkomen. Als ik zwanger wil worden, zou je denken dat hoe langer het sperma binnen is, hoe beter het is. Moet ik dat "uitplassen" dan dus gaan laten en sterker nog "met de benen omhoog"? Grt Lin
Als ik nadenk over wat ik gelezen heb kan je het beter een beetje laten dus niet gelijk naar de Wc gaan en alles. En idd je benen op je buik houden zou helpen om ze te naar de goeie plek te leiden nou succes nog
Bij ons is het in ieder geval onzin.. Weet niet hoe het komt, maar na het klussen moet ik altijd standaard naar het toilet. Moet dan zo nodig plassen Enne zie banner
Voor mij ook onzin, ik móet gewoon direct naar de wc! En als het goed is zijn de beste zwemmers toch al onderweg .
Als je eerder last hebt van een blaasontsteking zou ik vooral lekker gewoon naar de wc gaan! Het is heus niet zo dat je alle zwemmers meteen eruit werkt en binnenhouden is voor jou niet zo slim dus! En met de benen omhoog? Ik kan me voorstellen dat wanneer je langere tijd "bezig" bent je dat gaat proberen maar wij hebben het niet gedaan en ik wilde dolgraag slapen na het klussen dus ook niet de zwemmers superlang binnen proberen te houden en het was meteen raak! Succes!
Onzin benen omhoog bekken gekantelt noem maar op En als je moet plassen ook gewoon meteen doen Alle goeie zaadjes zijn al lang op weg
Ik heb ook elke cyclus met de benen omhoog gelegen. laatste cyclus dacht ik "bekijk het maar" En het is dus raak.
Ik vind het ook eigenlijk wel onzin, maar ik doe het af en toe toch.... Is eigenlijk nog een lachwekkend gezicht ook nog, ikke met de benen omhoog na het klussen.... Gelukkig vind vriendlief het niet raar. Maar meestal ga ik, na even te hebben gelegen, ook naar de WC om een blaasontsteking te voorkomen.
Ik ga me ook altijd douchen na de tijd. Mijn vriend is dan alleen wel erg bang dat ik zijn nageslacht wegspoel
onzin als de zaadjes binnenkomen gaan ze direct door hoor! Wat zouden ze anders moeten doen? eerst een nummertje trekken voordat ze naar binnen mogen? Het enige wat achterblijft is slijm. Wat trouwens met plassen ook niet direct verdwijnt (weet ik uit ervaring ).
Bapsie, wat een ontzettend mooi liedje heb jij op youtube gevonden zeg...moest er erg van huilen...ik wil ook zooooo graag zo'n klein hummeltje van ons! Koosje
Onzin Het is echt een bakerpraatje, je plast toch ook niet uit je vagina! De zaadjes zitten binnen en zijn al lang onderweg op zoek naar je ei-tje. Maar als het je gemoedstoestand goed doet, kwaad kan het zeker niet
Ik heb trouwens gelezen dat gelijk douchen na het klussen niet aanbevolen wordt. Vooral geen warme douche. Staat geloof ik in het boek van Mariel Croon "zwanger worden". Ik bleef wel altijd ff 10 minuten liggen soms met mijn knieen omhoog en soms mijn benen omhoog. Zo liep ik ook niet leeg snachts. (lekkere praat he haha) Liefss