Vanaf wanneer sliep jullie baby door en kon de nachtfles eraf? Moet je zelf die nachtfles in de loop van de tijd (aantal ml) minderen, of drinkt de kleine op den duur zelf minder?
Justin sliep vanaf 10 weken door. Helaas nu niet meer.. Als je merkt dat je kleine minder gaat drinken (de laatste fles dan hè?) Justin dronk op slot nog maar 80 cc ofzo. Gewoon dan s proberen om m te laten 'vallen'. Kijken wat je kleintje doet. Maar hier is ie nu nog te klein voor hoor!
Elena heeft gewoon op één nacht eens doorgeslapen en vanaf toen altijd(behalve een keer eens een uitzondering natuurlijk) Denk dat het rond 8 weken was. Ik moest niet afbouwen ofzo,ik heb het haar gewoon zelf laten aangeven
Hier net als Taschke, ook rond de 8 weken dat ze begonnen door te slapen. En heb ook niks afgebouwd, voed op verzoek en op een gegeven moment meldden ze zich pas 's ochtends weer.
Sophie sliep met 4 weken door! alleen van de week kwam ze om 4 uur dat was wel even gek! maar nu slaapt ze gewoon weer lekker door tot 08.00-09.00! Groetjes,
Fatih slaapt sinds 2 weken door, en eigenlijk ging dat gewoon vanzelf, sinds een paar dagen is ook de voeding van 23.00 vervallen. Ik denk dat als je baby geen behoefte meer heeft om die nachtvoeding dat hij dan gaat doorslapen.
Lenthe sliep met 8 weken door. Ze kwam toen wel telkens om 4 uur, en op een gegeven moment heb ik haar een speentje gegeven ipv een flesje en sinds die tijd sliep ze door. Ze slaapt nu van 20.30-07.00uur.