Euhh hier vanaf een week of 8 Nu komt ze soms 's nachts... Lang leve de sprongetjes hihi Maar over t algemeen slaapt ze wel vanaf 20.45/21.15 tot 06.00
Met 14 weken sliep hij opeens door af en toe (8 weken gecorrigeerd, maar toen ik met 17 weken ging werke was de pret voorbij en sindsdien nauwelijks meer... Nu midden in een sprongetje en het is helemaal ellende!
Heel soms pakt mijn meisje een nachtje door. Over het algemeen komt ze nog steeds voor een fles. En regelmatig als ze weer uit dr doen is voor een foppie.
vanaf de 2,5 maand geloof ik. vanaf de 4 maanden van 20/8 ze woog iets van 5,5 kg toen ze doorsliep. Ik was wel over gestapt van bv naar fles(door omstandigheden) met bv kwam ze wel 3x
Even denken, onze oudste sliep met 4 weken oud door, hij was toen rond de 4 kilo. (geboren met 38+3 weken) Onze tweede sliep van vanaf 7 maanden door en woog toen rond de 8 kilo. (geboren met 41+3 weken) De tweeling sliep rond 4,5 maand door en wogen toen 6 en 7 kilo. (geboren met 36+3 weken)
Doorslapen (als in meer dan 6 uur aan een stuk 's nachts) deden ze hier met ongeveer 5 maanden (2.5 gecorrigeerd). Ze wogen toen 4/4,5 kg. Maar denk dat het gewoon echt per kind anders is; mijn neefje (ook prematuur) sliep pas met ruim een jaar door...
Allebei rond de 4,5 maand en allebei precies de week voordat ik weer ging werken. Denk dat ze beide rond de 5 kilo waren.
Onze kleine dame is een marmotje. Geboren als prematuur met 27 weken. Ze slaapt al een aantal weekjes door en dan is het van 23u tot 6-7u. Ze was denk ik tegen de 5 kg en circa 5 maand. Nu is ze bijna 6 maand en slaapt van 21 tot 8 uur
eeh de eerste met 8 weken, met een kilo of 5. de tweede met 2 jaar, een kilo of 12.. Hopelijk valt die van jouw onder de eerste categorie. Oh sorry, lees nu ook pas dat het bij prematuur staat. Die van mij zijn met 42 weken geboren, oeps..
Al 3 nachten doorgeslapen na een paar weken met gebroken nachten... Wel "pas" 7.5 maanden en 8.4 kg. Ik vraag me wel eens af of zijn onrustige karakter ook met zijn prematuriteit te maken kan hebben. De ka vertelde ons dat de kans op concentratie problemen op school ook groter is bij deze kindjes.
@Mopje, ons zoontje is ook nog steeds onrustig, er zit geen rust in zijn lijfje en het voelt als negatieve spanning. Concentratie is gelukkig niet echt een probleem, maar onrust is er wel. Ik wil binnenkort weer met hem naar een energetisch therapeute, we zijn daar geweest toen D. 5 maanden was en na de behandeling viel hij voor het eerst in zijn leven in mijn armen in slaap. Zij behandelt moeder en kind samen om ook de band in balans te brengen.