pandora-armband voor meisje 4 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esme66, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esme66

esme66 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Binnenkort wordt ons Petekindje gedoopt en ik ben op zoek naar een cadeautje.
    Ze is bij haar doop 4 maanden oud, en ik zat te denken aan een zilveren armbandje.
    Van Simkids hebben ze bedel-armbandjes, hetzelfde als pandora, maar dan kleiner.
    Ik vond het wel leuk om dit cadeau te doen met 1 of 2 bedeltjes, zodat we er later bij gelegenheden meer kunnen geven en ze zo kan sparen.
    Maar ik vraag me af of 4 maanden niet te jong is hiervoor, wat vinden jullie.?
    Het kleinste armbandje is 11 cm, wat volgens mij wel zou passen, en als ze groter wordt kan het armbandje vervangen worden en de bedels overgezet, waardoor ze er nog lang plezier van kan hebben.
    Of zal ik dit cadeau-idee beter bewaren tot haar 1ste veraardag misschien.??

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik heb er een Voor E. gekregen Toen ze 1 maand was ;) met kerst. Hij past nu pas. Vind 't een erg leuk kado en zoals je al zegt kan je iedere x uitbreiden.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter heeft een pandora armbandje, past nog steeds niet :( Ook gekregen met haar doop...

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik vind het wel een leuk kado! Dochtertje van mn nicht heeft dit ook met de doop gekregen en nu heel veel om, ze vindt het prachtig

5. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hier krijgt ons meisje hem met haar eerste verjaardag.
    Mijn nichtje heeft hem van ons gehad met de geboorte alleen past ze hem nu nog niet is bijna 4 maanden.
    Maar je kan hem telkens aanvullen en dat vind ik het leuke ervan,

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wel een leuk idee ( voor een meisje) maar vinden jullie het niet eng met die kleine bedeltjes?!

7. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    mijn dochter heeft van ons voor de kerst een gouden naamplaat armbandje gehad,,ze is van april.
    deze heeft ze nog steeds om op het kleinste ringeje voor haar 2 de verjaardag krijgt ze ook een pandora armbandje vind het heel leuk.
    en de ouders kunnen het toch wegleggen tot het wel past ?

gr gemma

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik dacht precies hetzelfde..

9. 3Hearts1lOve

3Hearts1lOve Actief lid

19 jan 2012
    137
    0
    0
    Thuismama
    Kerkrade Limburg
    Hier heeft mijn dochter een armbandje gekregen met haar naam er in gegraveerd. Ze is nu 1 en past het armbandje nu pas. Kado gekregen na haar geboorte.

xx

10. esme66

esme66 Niet meer actief

Je hebt de armbandjes varierend van 11 tot 20 cm, dus daarvan is natuurlijk ook afhankelijk hoe snel het past.
    Mijn zoontje is drie weken jonger als mijn nichtje en heeft nu een polsomtrek van zo'n 9 cm. Ik ga er dus vanuit dat de armband van 11 cm redelijk snel past, en deze kan later vervangen worden voor een grotere.

Mijn twijfels bestaan grotendeels uit het feit dat het misschien gevaarlijk zou kunnen zijn met die kleine bedeltjes, zoals meerdere mensen hier ook aangeven.

Weet iemand hoe makkelijk de bedeltjes van de armband af gaan.?

11. Janna

Janna Fanatiek lid

Geen idee wat een pandora-armband is, maar ons meisjes heeft van mijn schoonzusje een zilveren armbandje gekregen, met een plaatje waar haar naam op staat. Ik weet niet meer precies wanneer ze dat heeft gekregen, maar volgens mij draagt ze het al zeker een half jaar, dus vanaf drie maanden ofzo. Nooit een probleem mee gehad.

Edit: even gegoogeld en ik zou het zelf niet doen. Zelfs als die bedeltjes er niet snel af gaan, vind ik het persoonlijk een beetje een zware armband voor zo'n klein babietje. Het armbandje van mijn dochter is juist behoorlijk fijn. En ondanks dat ze er wel eens aan trekt, gaat ie niet kapot. Er zit overigens ook op ongeveer anderhalve cm van het uiteinde een tweede ringetje, waar je het slotje door kunt doen, zodat hij al bij een heel kleine polsomtrek past.

Deel Deze Pagina