Wij wouden graag de ballenbrug of ballenvulkaan van fisher price aan ons zoontje cadeau doen op zijn eerste verjaardag. Het leek mij leuk omdat het een hoog geval is met muziek en kleurtjes en het de motoriek stimuleert. Mijn kind is namelijk niet zo geinteresseerd in kleine dingetjes en vind de afstandsbedieningen en mobiele telefoons interessanter dan zijn speelgoed. Maar een ding dat geluid maakt vind ie fantastisch. Maar hij trekt al op en loopt al rond te stappen. zou deze ballenbrug dan te saai zijn omdat deze vooral het optrekken en staan schijnt te bevorderen staat er bij? of is het gewoon een onwijs leuk cadeau wat inderdaad geschikt is voor kinderen tot 3 jaar... moeilijk hoor. is er iemand die de ballenbrug thuis heeft en mij kan vertellen of het leuk en uitdagend genoeg is voor een dreumes die dus al loopt?
Heb hem nog niet,vind ze allebei wel erg leuk ! Toevallig in het intertoys boek zien staan ik lees ff mee
wij hebben hem 3 weken geleden gekocht (ballenbrug) en onze dochter vind het helemaal geweldig. Ze speelt er elke dag mee! Dus ik kan hem je aanraden!
Ik lees even mee....Misschien leuk voor de eerste verjaardag van de jongste. Maar het lijkt me zo'n groot ding voor in de woonkamer of valt het mee?
Ooo.bumpie superleuk. Loopt jouw dochtertje ook al? Omdat mijn zoon loopt dacht ik dat er misschien te weinig uitdaging inzat? Wat denk jij daarvan?
Mijn dochtertje loopt nog niet. Ze gaat wel staan erbij en dan legt ze de balletjes boven op en dan draait ze aan het ding en dan rollen ze naar beneden. Ze is nu 13 maanden. Kwa grootte valt het nog wel mee wij hebben niet een hele grote woonkamer maar hij staat me nooit in de weg