Onze Anne is echt zo´n drollie. Af en toe ligt ze zon beetje te kletsen met de speen in dr mondje, gewoon wat te murmelen, en hele verhalen te vertellen met dr mond vol speen. Dan ben ik echt helemaal vertederd.. Maarrrr... wat ze soms ook doet, als ze bijna in slaap valt of net wakker wordt, dan heeft ze maar één oogje open. En dan ligt ze met dat éne open oogje een beetje in het rond te spienzen en alles in de gaten te houden! Dat ziet er echt zo geinig uit, geweldig! Dta deed ze trouwens al toen ze net was geboren, en nog steeds! Wat hebben jullie kindjes voor een streken waarmee ze je echt aan het lachen maken? Ben benieuwd...
Elian is nu aan het brabbelen geslagen. En als hij dan tegen me aan het praten is dan kan hij daar zulke gezichten bij trekken. Of heel serieus alsof hij het over iets heel zwaars heeft of hij kan dan in 1 x helemaal opbloeien in een supergrote lach. Hij heeft vanaf zijn geboorte al de meest bizarre gezichtjes getrokken, moet daar altijd enorm om lachen.
Vanavond nog We waren Koen aan het klaarmaken voor de nacht en dan mag hij altijd in zijn nakie op zijn buik liggen, wat Koen helemaal geweldig vind Papa was hem net aan het aansmeren en mama lag te kijken naar Koen en opeens hoorden we een lekkere scheet. Koen keek mij met een brede grijns aan met zoiets van "zo die klinkt lekker" en papa sloeg achterover van de geur. Mama kwam niet meer bij Groetjes, Kim
Wahaha kim geweldig Luca kan een heel lief bekkie trekken als hij lacht. Dan lig ik helemaal in een deuk en dat vind hij weer leuk en lacht nog harder Zijn neusje trekt hij dan op en knijpt zijn oogjes dicht en zijn mondje wijd open meteen ff fotootje spammen?
ik vind het zo schattig als Lize op haar rug ligt, haar bolle koppie optilt en haar beentjes optilt en dan rond begint te turen met zo'n gezicht van: wat gebeurt er allemaal om me heen, mis ik niets? en als ze uit het niets opeens begint te schaterlachen.
Soms als ik Damani de fles aan het geven ben, dan kijk ik hem aan en dan zeg ik zachtjes, lekker hè liefie... En dan een hele grote BIG SMILE onder die speen... Dan kan ik echt in de lag schieten, zo schattig En ook als ik hem naar bed breng en neerleg, ik hoef hem alleen maar aan te kijken en ik krijg een grote lach ! SUPER hè mama zijn -xxx-
Sem kan af en toe zulke gekken bekken trekken. Zeker als hij hard aan het persen is! Dan kijkt ie zo moeilijk. hihi Verder vind ik het ook zo lief en guitig als hij begint te lachen als hij drinkt (borstvoeding). Dan kijkt hij me echt met een schuine oogje aan.. Zo lief
's ochtends word ik wakker van Noa. Ze is dan lekker aan het vertellen met haar knuffelkonijn. Geen mooiere manier om wakker te worden door een vrolijk vertellend meisje. Ik doezel dan nog een beetje en wacht op haar gemopper als het te lang duurt voor mevrouw. Dat is nu waar ik zo ontzettend om kan lachen. Het is elke morgen namelijk hetzelfde ritueel om mamma te "paaien". Ze begint dan te kreunen en te steunen (gaat in bedje staan). Begint "mamma" te roepen (ik heb nog even geen zin om op te staan,, ) en dan komt het gedonder uit haar kamertje... Ze begint echt te schelden in haar babytaaltje.... en dan lig ik helemaal in een deuk. Als ik dan naar haar kamertje loop zegt ze "oh owww" Alsof ik haar straf kom geven of zo.....*smelt* Ik heb een prachtmeisje......elke dag is een feest om op te staan...
Vigo kan altijd heerlijk opzettelijk je hele gezicht ondersputteren. Hij heeft dan echt de grootste lol En mama en papa natuurlijk ook
haha wat grappig allemaal! Ymke maakt altijd geluidjes als ze wakker is, ze huilt niet echt. Als ik dan naar haar kamer ga om haar speentje te geven omdat het bijvoorbeeld midden in de nacht is, dan gaat ze ontzettend lachen, met haar hele lichaam. Daarom vind ik het nooit erg als ze een keertje wakker wordt 's nachts
Yannick gaat vaak aandacht trekken en kletsen tijdens zijn flesje. Geweldig vind ik dat. En enorm spatten in bad, hij probeert echt al het water eruit te krijgen! Daar moet ik ook altijd echt hard om lachen. Andere mensen kunnen ook meestal wel een smile krijgen van hem, heel gezellig. Eigenlijk lach ik bijna de hele dag om en met hem, het is zo'n heerlijk vrolijk mannetje!
Lars kan zich altijd heerlijk aanstellen als hij gaat hoesten. Wij gaan hem dan ook overdreven extra aandacht geven zo van " ooooch, schatje toch... gaat het wel?!?! " terwijl er dus niks aan de hand is, en dan gaat hij steeds harder en nepper hoesten. Als we in de supermarkt zijn er iemand hoest, dan gaat Lars lachen en keihard meehoesten Dan loop ik altijd stiekem gniffelend maar gauw door met de kar
Dewi duwt haar voorhoofdje tegen mijn mond aan, zodat ik haar kusjes moet geven. Maar ondertussen lig ik dus helemaal in een deuk, omdat ze gewoon door blijft duwen. En dan kijkt ze je aan en begint ze ineens keihard te lachen. Zooo lief!
Lize heeft de neiging om een speen, die ze in bed vindt, in haar mond te proppen, ongeacht of er al een in zit of niet! Zo trof ik haar laatst met 2 spenen in haar mond Hoe ze het voor elkaar krijgt! En dan netjes met de tuutjes in haar mond he! Net gaf ik haar haar laatste flesje. Ze had haar speentje nog in haar handje geklemd. Tijdens het drinken stopt ze opeens, nog met haar ogen halfdicht, haar speentje in haar mond! Naast het flesje! Ik zweer 't, ze kreeg ook dit voor elkaar! Ik heb enorm moeten lachen! (wou dat ik er een foto van had gemaakt. Mocht dat ooit nog lukken, krijgen jullie 'm te zien!) Amber
Ik lees Jelle altijd voor als hij naar bed gaat uit het boekje "Baby's Bedtijd" Daar zitten van die flapjes in waar steeds een baby achter zit. Op de laatste bladzijde staat dan : "en wie is de liefste baby van de hele wereld?" En dan zit er achter het flapje een spiegeltje... De eerste keer keek Jelle vol verbazing naar zichzelf, de tweede keer bood hij zijn spiegelbeeld zijn tutje aan, en na een paar keer kreeg zijn spiegelbeeld een kusje.... *smelt* Zoooooo lief...
Gister ging ik met Dewi wandelen en de zon scheen haar in de ogen. Dus ze was een beetje aan het jengelen. Opeen was het stil dus ik kijk even in de wagen, heeft ze haar dekentje met 2 handjes vast en houd het zo voor haar gezichtje. Ik moest er wel om lachen, slim zijn ze toch al.
Dat doet me denken aan toen we in Februari naar Zweden zijn geweest... Op de terugweg moesten we tanken en het was nog donker, ik denk een uur of 5 's ochtends... Jelle lag lekker te slapen in de Maxi cosi, dus ik denk, ik leg even een deken over de Cosi heen, dan word hij nite wakker van het licht van het tankstation... Staat mijn man te tanken, hoor ik een geluidje achterin, dus ik klim naar achteren (We hebben een bus, dus ik kan binnendoor, erg handig) Ligt Jelle in de Maxi cosi, met allebei zijn handjes in de lucht die deken omhoog te houden, mij met grote verschrikte ogen aan te kijken zo van: Wat maak je me nou?
Gisteren nog, Kylian heeft een bankje, daarvan kan de klep open en dan kun je er speelgoed in doen. Ging die zitten terwijl de klep nog open stond, dus huppa met 2 benen in de lucht. En dan zelf heel hard beginnen te lachen Of heel hard nep hoesten en daarna zeggen he toch. Of het feit dat hij overal kusjes aan moet geven , zelfs wild vreemde mensen worden verrast met een kus. En al die mensen natuurlijk lachen. Ik denk dat hij op die manier onbewust heel wat mensen een stukje blijer heeft gemaakt. Groetjes Anita