Wanneer doorslapen :|

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMirella, 7 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer sliep jouw kindje door?

1. Vanaf dag 1

2. Met 1 maand

3. Met 2 maanden

4. Met 3 maanden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lucienne

Lucienne Lid

25 okt 2007
    58
    0
    0
    Vepleegkundige
    Regio Rotterdam
    Eva sliep vanaf een maand ongeveer door. d.w.z. van een uur of 12 's nachts tot 7 uur 's ochtends.
    Vanaf een maand of 2 slaapt ze vanaf 22:30 tot 8:00 uur door.

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    hier slaapt mano ook al door vanaf dat ie 5 weken was.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ook de dag dat Jasmijn doorsliep staat er niet bij. Was namelijk na 2 weken. We hadden de gouden tip gekregen van mijn zus om elke dag met Jasmijn onder de douche te gaan voor haar laatste flesje. En dat werkte bij haar enorm goed. Ze sliep door tot de volgende morgen 8 uur. Laatste fles was om 22.30. Nu slaapt ze nog steeds goed, maar nu doucht ze niet meer elke dag. Nu is de laatste fles om half 9 en slaapt dan door tot 8 uur 's cohtends. Succes en ik hoop dat je kleintje ook snel zal doorslapen

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Grappig Kirst, hier werd hij juist heel actief van douchen en badje...

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Die van mij heeft een tijdje doorgeslapen( en dan bedoel ik langer dan 6 uur achter elkaar), vanaf week 10 t/m week 21 en sinds dien niet meer.

Ik heb het geaccepteerd en maak er niet zo'n punt van. Kind kan er ook niets aan doen.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier sliep hij na een maand door, met 3 maanden kwam hij weer elke 3 uur en nu sinds gister slaapt hij van 20:00 tot 4:00 wil hij een speen en slaapt dan verder tot 6:00

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kids sliepen hier best wel snel al "door" ...Zoë ook wel enkel in het begin op "verkeerde" tijden...van half 7 tot half 3...(toen ik haar eens niet wakker maakte voor de laatste fles)...

nu is dat al weer een paar weken van pakweg half 9 - 9 uur (soms vroeger soms later) tot een uur of half 6 - 6 uur als ik haar zelf pak...

in het weekend heb ik haar laten liggen, en heeft ze doorgeslapen tot half 8 vanaf 8 uur....

ene kind slaapt sneller door dan het andere kind...lees wel eens dat bij sommige de kinderen pas doorslapen als ze tegen een jaar aanlopen dus tja de een heeft wat meer "geluk" wat dat betreft dan de ander... ;)

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    vanaf 5 maanden,maar die staat er niet bij

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vanaf 2 maanden precies! 23.00 laatste fles en rond 7.00 komt hij weer

10. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Jamie sliep vannacht sinds lange tijd door! Hij heeft af en toe een nachtje doorgeslapen, maar vannacht was weer voor het eerst in 3 maanden ofzo.

Hij kwam altijd elke nacht voor een voeding en de afgelopen weken soms nog 2 a 3 keer huilend (geen idee wat er dan is..)

Gelukkig hebben we vannacht dus een beetje geslapen... Het kan dus nog wel even duren voordat hij echt doorslaapt, maar wie weet! :D

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jasmijn werd er juist helemaal loom van en daar sliep/ slaapt ze nog steeds perfect op. Als we een drukke dag hebben gehad ga ik meestal nog met haar douchen, zodat ze goed kan slapen. Dus bij ons is het echt een wondermiddel.

12. marber

marber Lid

17 mei 2007
    98
    0
    0
    Julia slaapt vanaf ongeveer 20.30 a 21.00 tot 05.30, dus dat is heerlijk. Alleen heb ik altijd de neiging 's avonds allerlei dingen te gaan doen en voor ik het weet is het alweer middernacht en slaap ik nog maar een paar uurtjes achter elkaar. Maar ik hoef gelukkig niet te werken, dus kan het overdag nog een beetje inhalen.

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hier nog steeds niet hoor!

14. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik vind het al heel wat dat onze hummel na 6 weken 1 van de 2 nachtvoedingen begint over te slaan (van 1:00 uur, nu nog die van 4:00 uur...)

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano sliep al met een maand of 2 door, het was echt heeeeeerlijk ik heb gemerkt dat ik mede doordat hij zo snel doorsliep echt snel ben opgeknapt... ik gaf toen geen nacht voeding meer want vond het zielig om hem dan speciaal wakker te maken, hij sliep toen van 22.00 tot 07.00 en nu slaapt hij inmiddels van 20.00 to 08.00 .... ideaal...

16. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Nou die van ons slaapt nog steeds niet door hoor !

17. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Ik geef BV en met 7 weken was het van 19 tot 1 en van 1 tot 6. Een week later was het van 19 tot 6 en dat is het nu eigenlijk nog steeds. Behalve als hij overdag minder heeft gedronken dan wil hij soms nog wel eens om 4 uur wakker worden, maar verder geen klagen hoor!
    We hebben het gewoon aan hem overgelaten, ik weet niet hoe het met flesvoeding werkt, maar ik denk dat het ene kidnje nou eenmaal wat eerder doorslaapt dan het andere kindje. Als hij wakker wordt heeft hij dan echt honger? Of wordt hij wakker omdat hij gewoon geen slaap meer heeft? Overdag wordt hier trouwens weinig geslapen... ongeveer 3 of 4 keer een uur...

18. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Mijn zoontje is gaan doorslapen vanaf 6 maanden. Hoop voor jouw dat het bij jullie sneller zal gaan. Destijds had ik het geaccepteerd zoals het was, maar merkte toen hij eenmaal ging doorslapen dat ik echt moe was. Als hij nu af en toe een nachtje wakker wordt, breekt het me echt op.

19. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Na 11 maanden. Ben wel blij dat ze het nu eindelijk onder de knie heeft. Ze wilde vooral graag haar speentje hebben en die gaf ik haar op het laatst gewoon slapend, ik hield mijn ogen gewoon dicht, op de tast speentje zoeken en binnen 30 seconden lag ik weer. Vond het niet erg, maar ben er nu wel blij om.

20. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Elian heeft tot nu toe 1 x na een fles rond 22 uur doorgeslapen tot half 6 ofzo. Voor de rest kan ik nog elke nacht minstens 2 x mijn bed uit om de fles te geven of zijn speentje te zoeken. Na een voeding slaapt hij dan wel weer in maar na een half uurtje begint het gedonder: dan komt zijn eten weer wat omhoog of begint hij last te krijgen van darmkrampjes en wordt hij heel erg onrustig dus dat ik twee uur na een voeding nog steeds zelf niet slaap is geen uitzondering. Vannacht neemt mijn vriend het over want ik loop op mijn tandvlees.. Nou ben ik aan het wachten tot Elian ingeslapen is, dan duik ik mn bed in.. Ben blij dat ik hier in Zweden zo lang ouderschapsverlof heb. Ik slaap zo ontzettend weinig, no way dat ik daarnaast ook nog zou kunnen werken. :(

Deel Deze Pagina