Elise valt 's avonds tegen 19.00 in slaap, dan maken we haar om 22.00 of 23.00 uur nog wakker voor een fles en daarna slaapt ze door tot 5.00 a 6.00 uur. Dit vanaf dat ze twee maanden was. Direct na de fles van 5.00 uur valt ze gelukkig wel weer direct in slaap. Zeven uurtjes achter elkaar was haar maximum. Deze week heeft ze echter al 2 nachten gehad van 9 uur achter elkaar doorslapen. En nu is ze dan 4 maanden oud. Groetjes, Henriet
Die van ons sliep pas na 6 maanden door. Ze kreeg op een gegeven moment geen voeding meer maar kwam wel zo om de anderhalf uur ( ) voor haar speen. Toen dacht ik echt 'die gaat noooooit van 8 tot 8 slapen! Toen hebben we haar een keer laten huilen en vanaf die tijd slaapt ze als een roosje Meestal van half 8 tot een uur of 8 's-ochtends.
Ons zoontje slaapt door vanaf het moment dat hy precies 6 weken oud was. Hy is nu 5 maanden en 2 weken en slaapt gelukkig nog steeds iedere nacht door. Hy krijgt om 20.00 uur de laatste fles en slaapt dan door tot 8.00 uur sóchtends dus de klok rond Maar die dag komt ineens vanzelf en dan denk je oh ben ik mijn kindje vanacht vergeten zijn voeding te geven of heb ik hem niet horen huilen maar het echt gaat opeens vanzelf dat ze doorslapen s,nachts heel veel succes ermee
Hier slaapt hij geeneen nacht door en Dylan is nu 15 maanden. Vanaf het moment dat er tandjes doorkwamen en hij ook s'nachts geen speen kan vinden is het elke nacht raak. Ikzelf werk 4 dagen in de week en heb ploegendiensten. Bovendien ben ik nu van de tweede zwanger, dus ik lig menig avondje op mijn knietjes te bidden dat de nachten in 1 keer doorgeslapen kunnen worden, maar helaas tot nu toe zonder resultaat Groetjes, vonneg
ja misschien wel misschien ook niet we zullen afwachten he haha misschien als hy straks ouder is dat hy dan niet meer snachts wil gaan slapen ofzo maar het hoort er allemaal bij he haha groetjes Nancy
Hoeft niet hoor als de tandjes doorkomen. Evi heeft daardoor weleens wat onrustiger geslapen of 's-ochtends wat vroeger wakker, maar ik heb er niet 's-nachts voor uit hoeven komen. Ook niet bij haar kiesjes. Dus dat is even afwachten nog
Zo is het! En als ze er wel meer last van hebben...Ach ja, het hoort er een beetje bij natuurlijk Evi was gisteren een beetje ziek aan het worden, ze had gisterenavond 39 graden koorts. Had haar een zetpilletje gegeven en vanochtend om 10 voor 9 sliep ze nog....Toch maar even gaan kijken en ze was al wakker maar lag nog heerlijk beetje na te dutten in haar bedje
Ja dat is waar hoort er inderdaad allemaal een beetje bij. Sem is nu 5 maanden en twee weken en nog geen tandjes in zicht tot nu toe. Beterschap voor Evi
Dank je wel Komt wel goed. Evi kreeg met 11 maanden pas haar 1e tandje. Nu heeft ze 8 snijtanden en 4 kiezen. Op het moment is 1 hoektandje boven door en de reden dat ze zich nu zo voelt komt denk ik door haar 2e hoektandje. Het is namelijk precies hetzelfde als toen die andere doorkwam. Van deze heeft ze ook echt het meeste last merk ik. Nog meer dan bij haar kiesjes zelfs.
pffff...doorslapen..ja wat is doorslapen he... tijn sliep na 2 maanden van 23 tot 7/8 uur. Heerlijk! Toen een tijdje van 20 tot 8..we waren trots en blij dat we lekker konden slapen! Soms eruit voor een speentje, maar dat stelde niks voor! En nu.... DRAMA's! De nachten zijn een crime geworden! Tijn gaat om 19 uur naar bed, slaapt goed in, maar wordt na zo een 3 uur krijzend wakker! Na wat sussen en een half uur later gaat hij weer slapen. dan kotm hij nu op het moment nog zo een 2 á 3 keer snachts, gewoon ff wakker, wel weer gelijk slapen gelukkig. Maar ook wij zijn dan dus wakker! het gaat op en af, de ene dag slaapt hij goed en de andere dag bijna niet...en ind.. sinds december gaat het zo...Ondertandjes! We hopen dat het snel weer beter gaat, het breekt je echt op als je nooit langer dan 5 uur achter elkaar kan slapen! en de volgende dag moet werken! kus miek
Ja, verschrikkelijk, hé?! en dat van "ach, het hoort erbij" heb ik niks aan, want dat zegt iemand welke er niet 3 keer per nacht uithoeft, of een kereltje heeft wat rode wangen heeft van de pijn en zich niet laat troosten....Een beetje invoelend vermogen zou niet verkeerd zijn, dames Vanaf de vijfde maand tot aan nu toe (de 15 maand) is dit nu al bezig, dus ik loop op mijn tandvlees... Groetjes, vonneg
hey mamamirella onze kindjes zijn bijna even oud en die van ons komt ook altijd om een uur of 5 soms ook iets eerder. ik geef hem nog steeds elke 4 uur en dan 180ml hij drinkt hem helemaal schoon leeg en dan zuigt hij ook nog verder. dus ik geef hem voor het slapen gaan maar 210ml. als hij genoeg heeft dan houd hij vanzelf op met drinken. wel leuk ik zag ook dat we even oud zijn. liefs diane
Misschien een idee Diane om voeding te gaan geven voor 'hongerige baby's'? Bijvoorbeeld Friso Extra (ik weet niet wat je nu geeft)... Aan de andere kant... hij is pas twee maanden, dus hij doet het eigenlijk hartstikke goed vind ik
Vonneg, ik begrijp dat jij op je tandvlees loopt meid. Wat vermoeiend zeg. En 'het hoort erbij', kan ik ook niet meer horen. Al heb jij al heel wat langer onderbroken nachten als ik. Maar zelfs ik word nu gek. Mijn zoontje wordt meestal 1 x per nacht wakker. Wel moet ik dan naar beneden om een fles melk te maken en hem die geven. Dus we zijn zo een half uur verder. Ik probeer ook alles om hem door te laten slapen, maar niets lijkt te helpen. Heb jij het idee dat het door kiezen komt? Anders geef je hem een zetpil? Of heb je dat al geprobeerd? Kan voor een paar keer vast geen kwaad. Succes! Groet, Djem
geef je hem dan niks voor de pijn ? ik geef lars vsm druppels als hij last heeft van zijn tanden, daar slaapt hij dan minstens 8 uur op door, en ik dus ook. als ik merk dat lars last heeft (rode wangen, vingers in zijn mond en dan mag ik niet poetsen) geef ik ze dus gewoon als ik m naar bed breng, anders kan ik er midden in de nacht uit. tot nu toe werkt het nog. verder hier gezegend met een eerste klas slaapkop, 12 tot 14, dus mag ik niet klagen, en ik slaap ook zo verder als ik er midden in de nacht een keer uit moet. maar ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent als het elke nacht kermis is. hoop dat hij snel door gaat slapen, en dat nummer 2 net zo makkelijk is als onze kerel.