hey fioon ik gaf hem in het begin nutrilon hypo allergeen, maar daar kreeg hij zoveel buikkrampjes van en toen gaven we die druppeltjes van vsm tegen krampjes maar dat hielp niet, dus zijn we gestopt met die voeding en toen zijn we over gegaan op nutrilon omneo en het consultatie bureau zei al dat dat licht verteelbaar was. maar hij heeft denk ik wel die voor hongerige baby's nodig, maar ben bang dat hij weer zoveel krampjes er van krijgt en dat vind ik zo zielig. dus hou nog heel even deze voeding vast en denk dat ik straks wel over ga op die voor hongerige baby's. liefs diane
ik vind ook dat hij het super goed doet hij huilt eigelijk bijna nooit alleen als hij echt honger heeft. en verder jammerd hij een beetje als hij moe is en dan leg ik hem in bed en dan is hij stil dan slaapt hij. dus hij doet het echt heel goed liefs diane
hoi Diane Super van jou kleintje Hier was dat precies hetzelfde met die leeftijd en nu is hy 5 maanden en 2 weken en is het nog steeds zo groetjes nancy
Hoi hij krijgt al tijden Dentinox en Chamodent voor het doorkomen van de tandjes, en ook geregeld een zetpil, de ene keer helpt het beter als de andere keer, hoor...Ik probeer nu s'nachts te blijven liggen in de hoop dat 'ie in slaap valt, maar dan kom ik vanochtend binnen en ligt 'ie omgekeerd in bed haast dubbel gevouwen. Ik vind het moeilijk allemaal, hoor.... Thnx voor je berichtje Groetjes, vonneg
Ik weet niet wat het is, hoor...Hij heeft nu drie dikke knobbels in zijn mond waar de kiezen proberen door te komen en aanraken is al helemaal taboe..Ondanks het zetpil geven is hij gemiddels twee keer wakker en dan ook echt "hysterisch huilen", hoor. Geef je een papfles voordat hij op bed gaat? Bij ons doet hij er de hele nacht op (totdat de tanden doorkwamen ) Thnx voor je bericht! Groetjes, vonneg
weet je waar ik me aan irriteer? (nou ja dat is een groot woord) De vraag.. komt hij snacht nog voor een voeding? slaapt hij al door? pfff jeee dat kind is net 4 weken oud! dat hoeft toch nog niet? Al heeft hij wel 3 dagen achtereen lange nachten gemaakt! eerst van 8 tot 2, daarna van 9 tot half 3 en gister van 22:45 tot 4 uur..
Hier heb ik mij ook flink aan geergerd toen ons zoontje pas een paar weekjes was Met 6 weken sliep hij ineens de hele nacht door Ik vind dat je zoontje het prima doet hoor zoals ik hier kan lezen groetjes Nancy
Hey allemaal ! Hier volgens mij de 12 weken sprong :S Hangerig huilerig en hij gilt HEEL DE BOEL BIJ ELKAAR met aankleden OMG ! Hij slaapt bijna niet, zodra ik hem neerleg is het gillen en als hij bij me is moet ik hem heen en weer wiegen dan is het goed, net na z'n badje en laatste fles (21.50 ongeveer) viel hij als een blok in slaap, ben benieuwd voor hoelang ! Trouwens meiden, kan het ook dat hij 's nachts gewoon zn speentje wil, of heeft hij dan echt honger, moet ik gewoon proberen of hij met z'n speen doorslaapt of gewoon fles geven? En misschien moet hij ook wel de Friso EXTRA ? Die is ook ietsje dikker als gewone voeding geloof ik hè.. -xxx-
Mijn dochter slaapt ook door ( even afkloppen ). Maar is voeding geven om de 5 uur en dan maar 180cc niet te weinig? Ik geef Nikita namelijk om de 4 uur ( dus 5 flessen in totaal ) en ik moest de 180cc fles zelfs ophogen naar 210cc omdat ze anders niet genoeg vocht binnen zou krijgen... Wij geven trouwens Nutrilon Forte, denk dat Friso extra inderdaad ook wel wat zou helpen, anders probeer je om de laatste fles helemaal een Friso extra te geven...? Geeft meer voldoening dan de standaard zeg maar. Je kan ook proberen, qua speentje, als hij wakker wordt om zn speentje te geven ipv de fles, dat werkt hier ook. Ze wordt soms wel eens eerder wakker, maar niet van de honger, maar gewoon omdat ze geen slaap meer heeft.
Ja, wij geven een papfles voor het slapen gaan. Maar het maakt niet uit wat we geven, hij wordt toch wel wakker. We hebben ook al geprobeerd om nog een laatste fles om 23:00 uur ofzo te geven, maar ook dat helpt niet. Hij heeft gewoon een ingebouwde wekker volgens mij. Heb je ook druppeltjes voor zijn kiezen? Ik heb geen idee of dat afdoende helpt hoor, maar het is altijd te proberen. Hier meestal 1x per nacht wakker, en dan ook hysterisch huilen totdat hij een fles melk krijgt. Hoezo een eigen willetje
Hallo, Tamara sliep al vrij snel door 's nachts. Ze was 8 dagen oud toen ze het voor het eerst deed en is het gelukkig blijven doen. Ze krijgt de laatste fles om 22.00 en om 6.00 de eerste fles. Liefs Elly.
Nou, wij hebben nu een knoop doorgehakt en ervoor gekozen om een week Kindival (van VSM) te proberen, dat is voor onrust en slapeloosheid. Puur omdat hijzelf in en in moe is overdag en wij zelf ook eraan "onderdoor" gaan en aangezien er een tweede op komst is is dit ons laatste "redmiddel". De eerste nacht verliep prima, maar gisternacht was het weer bal; hem laten huilen werkt niet als je een vroege dienst moet werken, maar toch geprobeerd met als gevolg met kromme tenen in bed liggen en alle moederinstincten in de alarmfase.En doomoe zijn op mijn werk Afijn, dit is poging drie dat hij een tabletje krijgt en we hopen op het beste. Verder hebben we alles al geprobeerd. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen Groetjes, vonneg
Boaz heeft welgeteld 1 keer doorgeslapen. Was het bijna alweer vergeten . Ik stel me er ook op in dat hij voor zijn 1e jaar dit niet gaat doen. Tegen die tijd kijk ik wel weer verder. Heb er zelf gelukkig geen problemen mee. Ik geef nog bv en ben met 15 minuutjes klaar en stommel zo mijn bedje weer in en ben dan alweer vergeten dat ik eruit ben geweest .
Ons dochtertje sliep eigenlijk na 6 weken al wel door van 23:00 tot 6:00, maar slaapt sinds dat ze zo'n twee maanden is van 22:00 tot 8:00, soms 8:30. Ja echt geweldig, want zo komen wij ook weer aan onze nachtrust toe. Een voorbeeldig kindje dus!
Hier nog steeds paar keer wakker 's nachts, over een uurtje krijgt hij z'n laatste fles, is een drukke dag geweest (babyzwemmen enzo) en hij heeft weinig geslapen, dat kan betekenen dat hij heerlijk slaapt, of dat hij juist onrustig is ! Ik denk dat ik heb vannacht om 3 uur gewoon weer een flesje geef (als hij "hopelijk" nog slaapt ) en dan weer om 8 uur (als hij niet eerder wakker is geworden ! Ik ben benieuwd of dit werkt, dan hoef ik er alleen maar uit voor de fles ! Ben benieuwd... Kan het niet zijn omdat hij met de vacuum gehaald is, dat hij z'n slaap niet kan vatten ofzo.. ? Of draaf ik nu door ? -xxx-
hier hetzelfde ook vanaf het moment dat hy 6 weekjes was sliep hy voor het eerst de nacht door en gelukkig is hy dit tot nu toe blijvendoen. inmiddels word hy over 11 daagjes 6 maanden en krijgt hy om 19.00 uur zijn laatste flesje en ligt dan om 19.30 uur in bed en slaapt tot de volgende ochtend 7.30/8.00 uur echt heerlijk is dat inderdaad en ook een super voorbeeldig kindje zijn we dan ook reuze blij mee want ik kan me voorstellen dat als je er snachts steeds uit moet en de kleine niet doorslaapt snachts je knettergek kan worden. Ik hoop dan ook echt voor alle mama,s waar de kindjes snachts nog niet helemaal van doorslapen dat dit zo snel mogenlijk zal mogen gaan gebeuren en jullie ook je rust krijgen
Hallo Mirella, Nou, ik ken in mijn omgeving geen kinderen die niet doorslapen omdat ze met de vacuum zijn gehaald. Tamara is ook met de vacuum gehaald en die sliep de 8e dag 's nachts al door en zo ken ik nog wat kinderen van vriendinnen en kennissen die ook met de vacuum zijn gehaald en ook vrij vlot doorsliepen. Tja, het ene kind slaapt denk ik gemakkelijker dan het andere kind. Nou succes he en hoop dat jullie kindje snel gaat doorslapen! Liefs Elly.