Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vrouwke87, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo allemaal

Mijn NOD is rond 23 mei. Wij starten dan met de ICSI/IVF. Ik vraag me af wanneer ik dan ongeveer een punctie ga krijgen. Ik moet de pil gebruiken, deca spuiten, gonal-f en dan de punctie.
    Ik vraag me dus eigenlijk af hoelang slik je de pil? Hoelang spuit je deca voordat je met de gonal mag beginnen? Ik weet uit de IUI rondes dat mijn lichaam snel reageert op de Gonal-f Ik spoot maar tussen de 5-7 dgn en mocht dan de pregnyl of ovitrelle al zetten. Ik snap dat ieder lichaam anders reageert en dat zoiets niet planbaar is maar ik wil graag ongeveer een idee hebben. Voor mij is dit nieuw en mogelijk kunnen een paar dames die er bekent in zijn mij wat informatie geven

Alvast bedankt

2. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik was 3/4 weken aan de pil omdat dat makkelijk was voor hun planning ivm de plekken die er zijn voor icsi..

Ik startte 4/5 dagen voor de laatste pil met de deca, die gebruik je tot hun zeggen stoppen en dat was bij mij zoizo wel een maand , gonal prikte ik soms 12 soms 15 dagen....

Succes, is echt overal verschillend

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik gebruikte trouwens 125 gonal f.. en punctie is niet echt in te schatten omdat echo's zeggen wanneer je eitjes er klaar voor zijn.

Deel Deze Pagina