Ik heb twee zwangerschapstenten van Miss Etam, voor de rest gewoon wat goedkoop ondergoed in een maatje groter gehaald bij Hans Textiel, kan na de zwangerschap de vuilnisbak in, want het is echt flutkwaliteit. Die zwangerschapstenten zitten best lekker hoor, ik heb ook zo'n rotpositiebroek die nogal eens wil afzakken, terwijl ik het niet doorheb (en zo'n buikband die net zo hard meezakt). Vind het dan wel lekker dat ik dan niet half ontbloot rondloop. Ach, charmant is anders, maar ik zie er momenteel toch al uit als een waggelende gans, dus who cares.
ik heb 9 nieuwe hipsters gekocht 2 maatjes groter zodat het ook niet kneld. zit heerlijk en je hebt er 3 voor 5 euro en ook nog helemaal van kant en zeer sexie hihihi. ik vind die zw slips ook veel te duur daar heb ik ook wat anders voor denk ik dan. vindt het zonde van me geld als hipsters ook goed zitten liefs
T is maar net wat jij lekker vind zitten, als je nog in je eigen slips kan is dat prima. Sommige hebben lage heupslips/strings en die zitten lekker onder de buik. ik heb op het eind destijds bij de Hema van die katoenen oma-onderbroeken gekocht, daar paste mn buik ook in en zitten heerlijk. Niet zo sjarmant maar ja... Ik heb ook zwangerschapsslip, maar die zijn van dat syntetische spul en daar word je in de zomer dan weer niet vrolijk van zeg maar. Hierbij geldt dus eigenlijk hetzelfde als voor positiebroeken, wat JIJ lekker vind moet je doen!!
Ik denk dat zwangerschapsslips straks ook handig zijn voor het kraamverband. Dat past niet in alle 'gewone' slips. Maar ik lees hier dat er ook zwangerschapsstrings zijn, daar past het natuurlijk helemaal niet in Persoonlijk vind ik het (nog?) niet nodig om speciaal ondergoed te dragen. Ik draag gewoon de strings en hipsters die ik toch al had. Ze knellen niet en laten geen strepen achter ofzo. Maarja, ik draag ook nog 'gewone' leggings en panty's - die draag ik onder mijn buik, geen last van!
Heb de hele zwangerschap mijn eigen strings gedragen. Wel grotere bh's mogen kopen haha. Vond meegroei bh's te lelijk.
Ik pas zelf nog steeds goed in de hipsters van de H&M en ben 38,2 weken zwanger! Maar als ik een dagje wegga, veel moet lopen oid, dan is zo'n zwangerschapsslip wel een uitkomst, heb het gevoel dat het toch even wat strakker zit en meer steun geeft
Ik wissel het een beetje af, vooral omdat ik het zonde van het geld vind om een heleboel van die dure zw slips te kopen. Kan voorlopig mijn gewone onderbroeken nog aan. Heb bij H&M een zwanger-set gekocht (BH en 3 slips) en die doe ik aan als ik "in m'n ondergoed moet" (bij dokter of tijdens shoppen voor pos.kleding met m'n zus). Ziet er net wat netter en "echt zwanger" uit.
Ik heb bij Layla's zwangerschap eigenlijk nooit wat moeten kopen qua ondergoed enzo. Het paste allemaal nog goed. ' Heb altijd mn strings nog aangekund.
Ik lees hier en daar toch echt strings. Ik kan ze wel aan doen maar dan is alles na een uurtje nat. Moet wel een goed inlegkruisje kwijt kunnen anders wordt het niets.
ik ben in mijn string naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen! en alleen als ik er echt last van had boxershorts van de hema, zitten heerlijk.. nou moet ik er wel bij zeggen dat als ik verder was gekomen dan 33 weken daar misschien wel anders over had gedacht. ik had maar een inieminie buik..
Ik heb gewoon goedekope onderbroeken van de hema gekocht in een maatje groter en daarnaast draag ik nog steeds de strings die lekker meerekken Ik zou niet weten waarom ik nu speciaal ondergoed aan zou moeten!