wanneer draaien baby's ongeveer op zij en buik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wonderbaby1, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hee dames,

ik had een vraagje: 'wanneer draaien baby's gemiddeld op hun zij en buik?'

groetjes!

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nou het verschilt nogal. Mijn zoontje was 8 maanden toen hij ermee begon maar is een trage. Hij is nu bijna 13 maanden en kruipt pas sinds gister haha..
    Ik geloof dat de meeste baby's zo'n 4-6 maanden zijn.

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    vanaf 9 maanden hoeven ze pas te kunnen omrollen. Op zijn zij doet Gijs vanaf 4.5 maanden echt en van rug naar buik sinds gisteren (bijna 6 maanden) en nog maar 1 keer weer terug gedraaid.

4. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zojuist is meneer van buik naar rug gedraaid!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Van buik naar rug doet Ayla al een tijd, maar van rug naar buik heeft ze nog niet gedaan. Ze was het een tijd wel heel fanatiek aan het oefenen, maar ze heeft alle pogingen inmiddels gestaakt ;). Oh, ze is 6 maanden trouwens.

6. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Verschilt idd per baby. Mijn meisje is erg snel. Ze is nu 3 maanden en rolt van haar rug op haar zij. Wanneer ze op haar buikje ligt rolt ze ook al terug naar haar rug. Van de rug helemaal omrollen naar de buik doet ze nog niet.

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier rolt ze vanaf 5.5 maand ongeveer van rug naar buik en andersom nog steeds niet;)

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Verschilt idd heel erg per baby. Irem ging met 2,5 maand voor het eerst van buik naar rug en met 3 maanden van rug naar buik, maar het duurde nog even voordat ze dat echt de hele dag door ging doen. Nu doet ze al een aantal weken niet anders dan de kamer doorrollen ;)

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Inderdaad heel verschillend:

zoontje met 10 weken van rug naar buik en een paar weken later ook andersom. Die rolde dus de halve kamer door

dochtertje met 17 weken rug naar buik en nu soms ook van buik naar rug (5,5 maand). Naar de zij rollen deed dochterlief met een week of 14

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier was het met 4 maand van buik naar rug, en met 6 maand van rug naar buik..
    Naar de zij weet ik zo niet, geloof niet dat hij dat vaak gedaan heeft, voordat hij helemaal kon draaien.
    Maar het zegt nog niet eens veel over de rest van de ontwikkeling, draaien ging mooi gemiddeld qua tijd, maar daarna ging het steeds rustiger aan. Hij kroop en liep laat.

Maar mijn neefje draait vanaf de 1e week al om. Sterk en koppig ventje ;)

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier sinds 4 maanden op de zij en sinds gisteren van rug naar buik en ook weer terug..

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Naar de zij draaien deden ze hier allebei de eerste week al.
    Milan draaide met 3 maanden van zn buik naar zn rug en met 4 maanden ook weer terug.
    Isabelle rolt uiteraard nog niet.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hier ook 2 minder snelle mannen!
    Jesse draait sinds ie een half jaar is ongeveer van rug naar buik, maar nog niet terug.
    Daan rolt nog niet, die ligt wel de hele dag op zijn zij.
    Maar die loopt ook wat achter ivm 3 operaties.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    da's ook toevallig...sinds gisteren rollen ze beiden hee n en terug! :D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau is wat dat betreft erg snel, met 3,5 maand rolde hij van buik naar rug en van rug weer terug naar zijn buik.

16. Wanda81

Wanda81 Lid

28 jan 2010
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje draait zich sinds hij 2 weken is van zijn buik naar zijn rug. Het kost hem de ene keer meer moeite dan de andere keer.Als het hem niet snel genoeg gaat, kan hij er flink boos om worden:). Andersom nog niet.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Met 4,5 maand van rug naar buik, en 2 weken later ook weer terug.
    Ze begint alleen nu pas een beetje te snappen dat je ook op je handjes kan steunen, en dat je best hoog kan komen als je armen recht onder je lichaam houd, ipv ernaast:D

18. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    die van mij rolt de hele kamer rond....sinds 2 weken! hahaha echt super lief!

19. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ons meisje ging van haar buik naar rug met 3,5 maand, met 4 maanden op haar zij en probeert ze zo zichzelf van de rug naar buik te duwen maar dat lukt haar nog niet. En afgelopen zondag heeft ze met haar 4 maandjes een echte poging tot kruipen gedaan!! Wij trots joh haha

20. wendie70

wendie70 Lid

9 aug 2010
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    gister voor het eerst van rug naar buik van rug naar zij doet ze al sinds ze 2 weken was

Deel Deze Pagina